OpenAI zainwestowało w rozwój asystenta AI dla zapracowanych rodziców

OpenAI, Y Combinator, OpenAI, Bronze Investments i Magnify Ventures zainwestowały w rozwój asystenta AI dla zapracowanych rodziców - Milo (My valid Loved Ones). Wirtualna „sekretarka” pomaga porządkować zadania i dostosowywać harmonogramy dla dzieci.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nowością jest wirtualny asystent oparty na GPT-4, który pomaga rodzicom w układaniu zadań, list i harmonogramów dzieci. Kwota inwestycji nie jest podana.

Y Combinator zainwestował w projekt w 2020 roku, ale później był bliski zamknięcia: technologia nie dała pożądanego rezultatu, a pieniądze na projekt się skończyły.

Założycielka Milo, Avni Patel Thompson, która nadzoruje rozwój OpenAI, zwróciła się do dyrektora generalnego Sama Altmana z prośbą o poradę dotyczącą wprowadzenia GPT-4 do asystenta. Altman poparł ten pomysł i połączył ją ze swoim zespołem.

Milo jest obecnie w fazie beta. Na tym etapie można go przetestować za 40 dolarów miesięcznie. Rodzice mogą wysyłać wiadomości głosowe, SMS-y, zdjęcia. Milo uporządkuje wszystkie informacje i przypomni im o ważnych datach.

OpenAI niedawno przejął Global Illumination, firmę specjalizującą się w produktach cyfrowych. To pierwsza transakcja firmy specjalizującej się w sztucznej inteligencji. Kwota transakcji nie została ujawniona.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]