SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Optimedia i SC Johnson przeciw kurzowi

Pronto Przeciw Kurzowi - to nazwa nowych jednorazowych ściereczek do czyszczenia mebli koncernu SC Johnson, dla których kampanię reklamową zaplanował i realizuje dom mediowy Optimedia

Pronto Przeciw Kurzowi - to nazwa nowych jednorazowych ściereczek do czyszczenia mebli koncernu SC Johnson, dla których kampanię reklamową zaplanował i realizuje dom mediowy Optimedia. Celem kampanii jest wprowadzenie produktu na rynek i wsparcie jego sprzedaży. Kampania jest realizowana w telewizji oraz prasie kobiecej i wnętrzarskiej. To jedna z pięciu rozpoczętych w marcu kampanii przygotowanych przez Optimedia dla produktów SC Johnson. Oprócz kampanii dla ściereczek Pronto Optimedia zaplanowały i realizują kampanie dla: Brise MiniSpray, Brise Essences, Pronto do czyszczenia i pielęgnacji podłóg oraz Mr Muscle Universal Orange Action. Dom mediowy Optimedia obsługuje SC Johnson od początku lat 90-tych.

Koncepcję reklam adaptowała do polskich potrzeb agencja Ad Fabrika FCB. Zgodnie z planem przygotowanym przez Optimedia, 30-sekundowe spoty reklamy telewizyjnej pojawiają się w TVP, TVN i TVN Siedem. Kampania prasowa wykorzystuje takie tytuły jak: Claudia, Naj, Olivia, Pani Domu, Przyjaciółka, Tina, Viva, Świat Kobiety, Chwila dla Ciebie, Życie na Gorąco, Poradnik Domowy, M jak mieszkanie, Moje Mieszkanie oraz Cztery Kąty.

"Kampania ma na celu przekonanie konsumentek, by do codziennego usuwania lekkich zabrudzeń używały ściereczek Pronto. Dzięki telewizji przede wszystkim budujemy świadomość obecności produktu na rynku. Natomiast kampania prasowa ma czytelniczki wyedukować, tzn. bliżej wyjaśnić w jakich sytuacjach chusteczki te są bardzo przydatne i jakie są ich dodatkowe zalety" - powiedziała Iwona Kołodziejek, Senior Media Planner w Optimedia, odpowiedzialna za SC Johnson, i dodała: "Ściereczki Pronto to alternatywa dla zwykłej mokrej szmatki. Nadają się do codziennego czyszczenia mebli, są skuteczne w usuwaniu zabrudzeń i - jak wszystkie produkty Pronto - pielęgnują czyszczone powierzchnie. Są też wygodniejsze w użyciu i bardziej higieniczne."

Kampanie telewizyjne w każdym wypadku obejmują dwa programy TVP, TVN oraz TVN Siedem.

Dołącz do dyskusji: Optimedia i SC Johnson przeciw kurzowi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl