"Orange dla ludzi" nowym formatem reklamowym telekomu

Orange Polska wprowadza nowy format reklamowy marki, który powstał we współpracy z agencją reklamową Leo Burnett. Wielokanałowe działania reklamowe prowadzone są pod hasłem „Orange dla ludzi”. Bohaterem spotów jest robot Max.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Orange dla ludzi" nowym formatem reklamowym telekomu
fot. mat. pras.

Bohaterem spotów reklamowych jest mały robot Max. - Sztuczna inteligencja, która tak naprawdę już od dawna znajduje się bardzo blisko każdego z nas. Max to przyjaciel domu, a nawet więcej – domownik, który wraz z bohaterami żyje w przyjaźni, poznają się i rozumieją nawzajem swoje potrzeby. Max uczy się rozumieć to, co jest najważniejsze w człowieku – ludzkie emocje – powiedziała Małgorzata Bęczkowska, account director Leo Burnett Warszawa.

Reżyserem reklam jest Paweł Borowski. Agencja Leo Burnett odpowiada za wypracowanie strategii, kreację, produkcję oraz nadzór nad realizacją kampanii. W ramach Power of One w prace z Orange zaangażowany był również Prodigious, który stworzył set renderów do digitalu, wykorzystując kompetencje zespołu CGI.

Produkcją zajęła się Filmprodukcja, a postprodukcją Studio Orka, udźwiękowienie zrealizował Lunapark.

 

Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Value Media, a za działania w social mediach Follow Agency. Wielokanałowa kampania ma odsłony w telewizji, social mediach, digitalu i radiu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu