SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orange rozszerza program elektronicznej obsługi klientów. Zawieranie umów na tablecie w 600 salonach operatora

Orange Polska poszerzył program elektronicznej obsługi swoich użytkowników za pomocą tabletów działających w punktach operatora. Do prawie 200 salonów własnych Orange doszło ponad 400 punktów prowadzonych przez partnerów telekomu, gdzie klienci mogą zawrzeć nową umowę korzystając z tabletu.

Od 2017 r. Orange Polska w ramach testów wprowadził w wybranych punktach obsługi możliwość zawierania przez użytkowników nowych umów za pomocą umieszczonych tam tabletów. Na przełomie 2018 i 2019 r. wdrożył to rozwiązanie we wszystkich 198 własnych salonach. Zmiany mają poprawiać efektywność firmy, jednocześnie zmniejszając wpływ Orange Polska na środowisko naturalne.

Teraz Orange zapowiedział że zawarcie umowy z operatorem za pośrednictwem tabletu będzie możliwe także w ponad 400 salonach prowadzonych przez partnerów telekomu.

- Dzięki możliwości podpisywania umów na tablecie wspólnie z naszymi klientami zaoszczędziliśmy już ponad 2,2 mln kartek papieru - zaznacza w komunikacie Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu ds. rynku konsumenckiego Orange Polska. - Widzimy, że spodobało im się to rozwiązanie i korzystała z niego większość klientów. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć taką możliwość na całą sieć sprzedaży Orange Polska.

Orange zapewnia, że klient podpisujący umowę na tablecie ma takie same prawa do reklamacji i rękojmi jak ten, który złoży podpis na dokumencie papierowym. Zapozna się ze wszystkimi dokumentami na ekranie urządzenia, a po podpisaniu umowy zostaną mu one wysłane pocztą elektroniczną.

Na życzenie umowa może być dodatkowo wydrukowana, ale tylko w jednej kopii, dla klienta. Orange zaznacza, że podpisu nie można w żaden sposób przekopiować ani podmienić w dokumencie i jest on całkowicie bezpieczny. Urządzenia wykorzystywane do podpisywania umów dostarczył Samsung, a integratorem rozwiązania jest polska firma Infinite.

W drugim kwartale br. Orange Polska zanotował przychody na poziomie ponad 2,75 mld zł, co oznacza niewielki wzrost w skali roku. Zysk operacyjny operatora wyniósł 55 mln zł.

 

Dołącz do dyskusji: Orange rozszerza program elektronicznej obsługi klientów. Zawieranie umów na tablecie w 600 salonach operatora

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl