SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartosz Kurek, Michał Szpak i Czesław Mozil w reklamach Oranżady Hellena (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Oranżady Hellena (produkowanej przez firmę Colian) oprócz Kuby Wojewódzkiego występują siatkarz Bartosz Kurek, piosenkarz Michał Szpak oraz wykonawca i aktor Czesław Mozil. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe GonnaBe, M5, Initiative Media Warszawa i Kolterman Media Communications.

Kampania jest oparta na 10-sekundwych spotach, do których głosów użyczyli Michał Szpak, Czesław Mozil, Bartosz Kurek i Kuba Wojewódzki. Reklamy podkreślają hasło główne Oranżady Hellena „Cudze chwalicie, swego nie znacie”.

Wojewódzki od kilku lat promuje Oranżadę Hellena. W niedawnej kampanii wystąpił razem ze Świętym Mikołajem, a w reklamach z połowy 2017 roku towarzyszyły mu głosy Krystyny Czubówny i Tomasza Zimocha, a w kampanii z połowy ub.r. wystąpili też Tomasz Karolak, Czesław Mozil, Michał Szpak, Patrycja Markowska i Patricia Kazadi.

 

Nowa kampania ruszyła 11 marca i potrwa do 15 czerwca. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, stacje tematyczne), internet (Facebook, YouTube i Instagram), prasę (magazyny branżowe) oraz punkty sprzedaży (ekspozycje, plakaty, foldery i wobblery).

 

 

Koncepcję i kreację kamapnii przygotowała agencja GonnaBe. Produkcją spotów zajęło się studio filmowe M5, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa, a za działania PR - agencja Kolterman Media Communications.

Dołącz do dyskusji: Bartosz Kurek, Michał Szpak i Czesław Mozil w reklamach Oranżady Hellena (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
buuuudżetowo
odpowiedź
User
.
N a k o m p u t e r a c h , t a b l e t a c h , s m a r t f o n a c h , s k u t e c z n e , z w a l c z a n i e , a n t y b l o c k e r ó w , r e k l a m , t a c k e r ó w , I i c z n i k ó w , p h i s h i n g , m a l w a r e , R O D O , i t p .
Z a p o m o c ą , t a n i e j , d o ż y w o t n i e j , w e r s j i , a p l i k a c j i , A d G u a r d, n a w s z y s t k i e , s y s t e m y .
B l o k u j ą c ą , s z k o d l i w ą , z a w a r t o ś ć , w i t r y n , z k a ż d e j , p r z e g l ą d a r k i , c z y a p l i k a c j i , p l u s , k o n t r o l a , r o d z i c i e l s k a i t r y b , n i e w i d z i a l n o ś c i .
N i e , d a j , z a r a b i a ć , k l i c k b a i t p o r t a l o m ! C h r o ń , s w o j ą p r y w a t n o ś ć i f i n a n s e !
a d g u a r d . c o m / p l / w e l c o m e . h t m l

Z a c h u d z i w u s z a c h a z a g r u b i w u d z i e , a b y m i z a b l o k o w a c w p i s y t r u t n i e :-D
D e r i c k
odpowiedź
User
xxx
buuuudżetowo
to w sumie kalka z poprzednich kampanii, więc agencje nie popisały się kreatywnością :)
odpowiedź