Oreo z limitowaną edycją ciastek z logo Xbox wsparte kampanią

Firma Mondelez wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ciastek Oreo z emblematami giganta branży gamingowej Xbox. Launch produktu wspiera kampania i loteria konsumencka.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Oreo z limitowaną edycją ciastek z logo Xbox wsparte kampanią

Po ubiegłorocznych kampaniach Oreo z Lady Gagą czy Batmanem teraz marka Oreo zdecydowała się na współpracę z marką Xbox.

W limitowanej serii Oreo Original (w wersji 44 g i 176 g z dedykowanymi opakowaniami) konsumenci znajdą na ciastkach 6 różnych emblematów odwzorowujących ikony przycisków na kontrolerze konsoli Xbox.

Równolegle z debiutem limitowanej wersji ciastek rozpoczęła się ogólnopolska loteria konsumencka. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić dowolne opakowanie ciastek Oreo, zachować paragon lub fakturę imienną, uzupełnić formularz zgłoszeniowy na stronie loteriaoreo.pl i sprawdzić, czy udało się wygrać.

Zgłoszenia do loterii możliwe są od 1 lutego do 30 kwietnia 2023. Nagroda główna to 100 tys. zł oraz dwadzieścia konsoli Xbox Series S.

W ramach kampanii 360 stopni Oreo stworzyło ciastka z emblematami nawiązującymi do kontrolera Xboxa oraz dedykowane opakowania. Dodatkowo zaplanowano kampanię mediową w kanałach digital promującą zakup limitowanej edycji Oreo i udział w loterii, działania PR w mediach społecznościowych oraz komunikację na nośnikach POS.

Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. Za kreacje digitalowe odpowiada agencją POP. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja IQ Marketing, a komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej