Oshee rozpoczyna współpracę z Matą

Marka napojów izotonicznych Oshee nawiązała współpracę reklamową z jednym z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia, Matą. Artysta przygotował z marką wspólną linię napojów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Oshee rozpoczyna współpracę z Matą

W ramach współpracy Maty i Oshee na rynek trafi linia napojów Oshee x Mata, czyli OSH33. Symbol dwóch trójek towarzyszy artyście od początku działalności - jego macierzysta ekipa nazywa się GOMBAO33 a profil na Instagramie to @33mata. Prace nad produktem, designem i komunikacją trwały wspólnie z artystą i jego zespołem,

- To dla nas bardzo ważne collabo pokazujące jakie tak naprawdę jest OSHEE. Nasza marka to nie tylko sport, ale przede wszystkim styl życia., a dlaczego MATA? To proste. Jego dzisiejsze ambicje sięgają daleko poza rymy i bity, więc uznaliśmy, że to będą najlepsze ręce, w które możemy oddać naszą markę, aby przedstawić ją młodemu pokoleniu w zupełnie nowym obliczu - mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu Oshee.

Klientom zaprezentowano dwa napoje: OSH33 Love Potion Rose – Honey z ekstraktem z kojącej ashwagandhy oraz OSH33 Love Potion Blueberry – Jasmine z ekstraktem z żeń-szenia, który znany jest za swoich właściwości pobudzających, zwalczając zmęczenie i znużenie.

 

grafika
grafika

Napój Rose – Honey był rozdawany podczas koncertu urodzinowego Maty na Torwarze w Warszawie (14 lipca br.), a Blueberry - Jasmine przed jednym z festiwali muzycznych w Kołobrzegu, na którym występował artysta.

- Oshee to dla nas idealny partner. Z jednej strony marka, która ma ugruntowaną pozycję lidera i rozpoznawalność, a z drugiej jest na tyle otwarta i odważna, że zaufała intuicji młodego artysty – podsumowuje Rafał Grobel, doradca ds. wizerunku i współprac Maty.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mata-mcdonald-s-wizyta-koniec-reklama-jaka-sprzedaz-rekord ##

Napoje Oshee i Maty w Żabce 

Nowe produkty trafią do sprzedaży w 16 sierpnia do sklepów Żabka.

Pojawieniu się produktów w sprzedaży towarzyszyć będzie kampania promocyjna. Także w tym wątku aktywny udział brał Mata, który jest bohaterem oryginalnego spotu reklamowego, składającego się zarówno z fragmentów wygenerowanych komputerowo i jak i ujęć filmowych.

W tle filmu usłyszmy z kolei zwrotkę artysty z utworu „Kiedy płaczesz użyj wycieraczek”. Za realizację filmu odpowiadają Alex Pak oraz Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem UFOSLIDE, a wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny SHOOTME, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu