Oshee rozpoczyna współpracę z Matą

Marka napojów izotonicznych Oshee nawiązała współpracę reklamową z jednym z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia, Matą. Artysta przygotował z marką wspólną linię napojów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Oshee rozpoczyna współpracę z Matą

W ramach współpracy Maty i Oshee na rynek trafi linia napojów Oshee x Mata, czyli OSH33. Symbol dwóch trójek towarzyszy artyście od początku działalności - jego macierzysta ekipa nazywa się GOMBAO33 a profil na Instagramie to @33mata. Prace nad produktem, designem i komunikacją trwały wspólnie z artystą i jego zespołem,

- To dla nas bardzo ważne collabo pokazujące jakie tak naprawdę jest OSHEE. Nasza marka to nie tylko sport, ale przede wszystkim styl życia., a dlaczego MATA? To proste. Jego dzisiejsze ambicje sięgają daleko poza rymy i bity, więc uznaliśmy, że to będą najlepsze ręce, w które możemy oddać naszą markę, aby przedstawić ją młodemu pokoleniu w zupełnie nowym obliczu - mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu Oshee.

Klientom zaprezentowano dwa napoje: OSH33 Love Potion Rose – Honey z ekstraktem z kojącej ashwagandhy oraz OSH33 Love Potion Blueberry – Jasmine z ekstraktem z żeń-szenia, który znany jest za swoich właściwości pobudzających, zwalczając zmęczenie i znużenie.

 

grafika
grafika

Napój Rose – Honey był rozdawany podczas koncertu urodzinowego Maty na Torwarze w Warszawie (14 lipca br.), a Blueberry - Jasmine przed jednym z festiwali muzycznych w Kołobrzegu, na którym występował artysta.

- Oshee to dla nas idealny partner. Z jednej strony marka, która ma ugruntowaną pozycję lidera i rozpoznawalność, a z drugiej jest na tyle otwarta i odważna, że zaufała intuicji młodego artysty – podsumowuje Rafał Grobel, doradca ds. wizerunku i współprac Maty.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mata-mcdonald-s-wizyta-koniec-reklama-jaka-sprzedaz-rekord ##

Napoje Oshee i Maty w Żabce 

Nowe produkty trafią do sprzedaży w 16 sierpnia do sklepów Żabka.

Pojawieniu się produktów w sprzedaży towarzyszyć będzie kampania promocyjna. Także w tym wątku aktywny udział brał Mata, który jest bohaterem oryginalnego spotu reklamowego, składającego się zarówno z fragmentów wygenerowanych komputerowo i jak i ujęć filmowych.

W tle filmu usłyszmy z kolei zwrotkę artysty z utworu „Kiedy płaczesz użyj wycieraczek”. Za realizację filmu odpowiadają Alex Pak oraz Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem UFOSLIDE, a wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny SHOOTME, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]