Osioł reklamuje Salami od Spomleku

Agencja mediowo-kreatywna BeDigital wystartowała z drugą częścią kampanii, która podkreśla kolejne wyróżnienie znakiem Jakość Tradycja dla sera Salami produkowanego przez Spółdzielczą Mleczarnię Spomlek.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Osioł reklamuje Salami od Spomleku

bg agencja BeDigital przygotowała kampanię outdoorową, w której marka za pośrednictwem osła informowała o wyróżnieniu znakiem Jakość Tradycja. 

Drugi etap otwiera spot, stanowiący rozwinięcie przekazu widocznego na billboardach. Wideo można zobaczyć w kinach studyjnych i nośnikach digitalowych, takich jak: platformy VOD, YouTube, Facebook oraz Instagram. Ponadto w styczniu kampania ruszyła na rynku czeskim.

W spocie nawiązano do natury, ale w dość przewrotny sposób. W przeciwieństwie do kampanii z poprzednich lat, gdzie Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek stawiała na krowy, tym razem głównym bohaterem jest sympatyczny osiołek, a motywem przewodnim jest stereotypowe skojarzenie osła z salami (prawdziwe salami produkowane jest wyłącznie z osła). Za koncepcję, produkcję oraz zakup mediów odpowiada agencja reklamowo-mediowa BeDigital.

 

  

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu