Otodom przekonuje w reklamach, że „najbardziej sobą jesteś u siebie" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego Otodom. Działania przygotowały Scholz & Friends Warszawa, Videlec, Universal McCann oraz dział marketingu Otodom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Otodom przekonuje w reklamach, że „najbardziej sobą jesteś u siebie" (wideo)

Głównym elementem prowadzonej od 23 lutego kampanii wizerunkowej jest spot telewizyjny. Widzimy w nim ujęcia ludzie cieszących się własnym domem czy mieszkaniem. Wybrane klatki pokazane są w orientacji pionowej, w estetyce dostosowanej do urządzeń mobilnych.

W wersji krótszej, 6-sekundowej, spot emitowany jest w internecie.

- Własne mieszkanie to niezależność, swoboda, luz. To tam możesz być naprawdę sobą, bo tylko ty decydujesz, co jak i z kim będziesz w nim robił. A wymarzone mieszkanie najłatwiej znajdziesz przez Otodom - tak ideę kreatywną kampanii opisuje Józef Dutkiewicz, dyrektor kreatywny Scholz & Friends (Grupa S/F).

Komunikację uzupełnią będą działania online, głównie w mediach społecznościowych.

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), producentem spotu jest Videlec, a zakup mediów zrealizował Universal McCann wraz z działem marketingu Otodom.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe