SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Panasonic: "Uchwyć najlepszy moment" w kampanii aparatu Lumix TZ20

Polski oddział firmy Panasonic rozpoczął kampanię reklamową aparatu fotograficznego Lumix TZ20. Strategia komunikacji zbudowana jest wokół wykonanych aparatem dzieł siedmiu młodych filmowców.

Panasonic:

Panasonic zaprosił siedmiu młodych filmowców, wyposażył ich w aparaty Lumix TZ20 i dał im zadanie interpretacji hasła "Uchwyć najlepszy moment".

Efektem ich pracy są różnorodne etiudy filmowe - od reportażu po film science fiction, które można oglądać, opiniować i komentować na fanpage’u Panasonic Polska na Facebooku.

Kampania reklamowa będzie obecna m.in. na portalach głównych i tematycznych, w kanałach wideo, w portalach społecznościowych oraz w sieciach handlowych. Potrwa ona od czerwca do lipca.

Strategię komunikacji i kreację opracowała agencja Brand At Heart. Zakupem mediów zajmuje się Vizeum, stroną produkcyjną w internecie Hypermedia, a działania PR prowadzi Edelman Polska.

Elementem kampanii jest konkurs "Uchwyć najlepszy moment" prowadzony na profilu Panasonic Polska na Facebooku. Do wygrania jest 50 aparatów Panasonic Lumix TZ20 wraz z możliwością wzięcia udziału w warsztatach fotograficznych. Więcej szczegółów na temat konkursu znaleźć można pod tym adresem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Panasonic: "Uchwyć najlepszy moment" w kampanii aparatu Lumix TZ20

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl