Para mężczyzn tulących niemowlę i hasło „This Is Family” w nowej reklamie River Island

Odzieżowa marka River Island rozpoczęła kampanię, która ma celebrować zmieniające się oblicze współczesnych rodzin. W reklamie z hasłem „This Is Family” pokazano m.in. parę mężczyzn tulących niemowlę lub parę kobiet z kilkuletnim dzieckiem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Firma zwraca uwagę, że obecnie w Wielkiej Brytanii tradycyjne rodziny (rozumiane jako: mama, tata, dziecko/dzieci) stanowią  mniej niż jedną trzecią. Większością są tzw. rodziny mieszane, niebiologiczne, rodziny wieloetniczne, rodziny osób tej samej płci itp. Mimo to, wielopłaszczyznowa rodzina jest często pomijana w reklamie.

Kampania ma być odą do różnorodności w rodzinach i skupiać się na obrazach, które pokazują, jak przekształciła się tradycyjna rodzina z przeszłości.Pod hashtagiem #ThisIsFamily, River Island stara się na nowo zdefiniować stereotyp rodziny i pokazać ją we wszystkich swoich formach.

Działania reklamowe będą prowadzone w sklepach i na należących do River Island kanałach internetowych, a także w mediach cyfrowych i społecznościowych.

Angela Asiedua, szef marketingu marki River Island, powiedziała: - Nasza kampania #ThisIsFamily" stworzona w Studio Bvld ma na celu zmianę nieaktualnych etykiet i stereotypów rodzinnych. W River Island, celebrowanie i promowanie różnorodności i inkluzywności jest podstawą wszystkiego, co robimy jako marka. Mamy nadzieję, że ta nowa kampania będzie kontynuowała tę historię.

grafika

Victor Pyk, dyrektor kreatywny w Studio Blvd dodał: - River Island to marka, która zawsze stara się być częścią swoich klientów. Mając to na uwadze, stworzyliśmy kampanię #ThisIsFamily - prawdziwą celebrację i redefinicję tego, czym jest dzisiaj rodzina - nigdy wcześniej nie zdefiniowana i ciągle się zmieniająca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu