13 mln od PARP na działania eventowe

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości szuka agencji, która na jej zlecenie zajmie się działaniami eventowymi. Zgłosiły się cztery firmy.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
13 mln od PARP na działania eventowe

Przetarg PARP dotyczy organizacji stoisk narodowych na zagranicznych targach w ramach realizacji Sektorowych Programów Promocji (Brand Hub) w latach 2025-2026.

Do przetargu zgłosiły się 4 firmy: GMSynergy, Konarski Bzowski, M Promotion International i Karoten. 

Budżet na zaplanowane przez PARP działania wynosi 12,9 mln zł. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska