Paweł Milewski został dyrektorem poczty WP. Nowe funkcjonalności w usłudze

Nowym dyrektorem obszaru poczty WP (Wirtualna Polska Media) został Paweł Milewski. Na stanowisku zastąpił Adama Mazura, który zakończył pracę w WP.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Paweł Milewski został dyrektorem poczty WP. Nowe funkcjonalności w usłudze
fot. Paweł Milewski / Wirtualna Polska

Milewski będzie odpowiadać za rozwój WP Poczty i poczty o2, przygotowanie i wdrażanie nowej strategii oraz zarządzanie usługami. Wkrótce pojawią się nowe funkcjonalności, m.in. inteligentny kalendarz.

Nowy dyrektor poczty WP podkreśla, że celem jest stworzenie angażującej usługi, która będzie nie tylko pocztą elektroniczną, ale „zaawansowaną platformą pomocną w załatwianiu spraw milionom Polaków”.

- Za nami gigantyczna transformacja technologiczna tej usługi, przed nami zmiany w interfejsie. Jestem przekonany, że pracując z tak doświadczonym i zaangażowanym zespołem, odpowiemy na  oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników - uważa Paweł Milewski.

W swojej karierze współtworzył Frisco.pl, realizując projekty aplikacji webowych w ramach fopen.pl oraz rozwijając technologię CISCO w spółce Postnuclear. Był również zaangażowany w działalność Fundacji Impact – organizatora wydarzeń z zakresu innowacyjnej gospodarki (Fintech, Mobility, Economy 4.0).

Zmiany w usłudze pocztowej WP

Jak poinformowała nas Wirtualna Polska, kilka tygodni temu zakończył się proces migracji starego systemu pocztowego na nowy, który ma zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom.

Planowane jest także wdrożenie nowych rozwiązań, m.in. inteligentnego kalendarza, opłacania rachunków i możliwości synchronizacji z innymi aplikacjami i usługami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej