SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Świerszcz na czele agencji Comfitura

Paweł Świerszcz został digital directorem w agencji interaktywnej Comfitura należącej do Focus Media Group. Poprzednio firmą kierował Andrzej Peszek.

Jako digital director Comfitury Paweł Świerszcz będzie zajmować się koordynacją prac zespołu i rozwojem agencji. Będzie odpowiadał głównie za zarządzanie i nadzór nad kluczowymi projektami e-marketingowymi oraz realizację koncepcji i założeń interaktywnych na rzecz klientów firmy, a także pozostałych spółek należących do Focus Media Group: agencji marketingu zintegrowanego Focus Advantage i agencji eventowej Imagine Nation.

Poprzednio Świerszcz przez ponad pięć lat pracował w dziale interactive domu mediowego Media Direction OMD. Przez ostatnie dwa lata zarządzał tą strukturą, odpowiadając za kreację digitalową i działania social media m.in. dla firm Unilever, AXA Direct, KIA Motors, Citroen, Bank BPH i Lexus. Wcześniej był związany z TNS OBOP.

Poprzednio Comfiturą kierował Andrzej Peszek, który odszedł z niej wiosną br. W ostatnich miesiącach agencją zarządzał Rafał Kupidura, prezes Focus Media Group.

Dołącz do dyskusji: Paweł Świerszcz na czele agencji Comfitura

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl