Paweł Zegarłowicz na czele komunikacji korporacyjnej i marketingu w Citi Handlowy

Paweł Zegarłowicz objął stanowisko dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu w Citi Handlowy. W banku pracuje od 6 lat, wcześniej kierując jego biurem prasowym.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Paweł Zegarłowicz przez ostatnie 7 miesięcy pełnił już w Citi Handlowy obowiązki szefa komunikacji korporacyjnej. Jednocześnie pozostawał dyrektorem biura prasowego i rzecznikiem banku, czym zajmował się wcześniej przez 6 lat. W tym czasie m.in. opracował koncepcję studia multimedialnego, w którym od dwóch lat realizowane są programy „na żywo” oraz nagrania na potrzeby komunikacji wewnętrznej oraz kontaktów z klientami i mediami. Ponadto koordynował działania banku w social media.

Z kolei dyrektorem departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu w Citi Handlowy poprzednio była Iwona Murphy, która w lutym br. zdecydowała się odejść z banku. Nie wiadomo natomiastt, kto zastąpi Pawła Zegarłowicza na stanowisku rzecznika i dyrektora biura prasowego Citi.

Przed przyjściem do Citi Handlowy Zegarłowicz przez 5 lat pracował w DZ Bank Polska, gdzie odpowiadał za PR i marketing, m.in. koordynując zmianę nazwy z AmerBank oraz komunikację wdrożenia nowej platformy IT. Wcześniej przez ponad 15 lat był związany z mediami, głównie z radiem. Najdłużej pracował w Trójce, gdzie przez 4 lata był dyrektorem i redaktorem naczelnym, przez 2 lata - szefem redakcji aktualności i „Zapraszamy do Trójki”, a przez 11 lat redagował i prowadził poranne i popołudniowe wydanie „Zapraszamy do Trójki”. Ponadto był dyrektorem programowym w TOK FM i Radiu Eska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana