PC World Komputer - 20 lat na rynku

Miesięcznik PC World Komputer (PCWK) w wydaniu majowym (w kioskach od 19 kwietnia) obchodzi swoje 20-lecie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jest to najstarsze czasopismo o tematyce komputerowej, które niezmiennie od wielu lat ma najlepsze wskaźniki czytelnictwa ( 571 732 osoby wg PBC, CCS, IV-IX 2005).

Ukazuje się w trzech wersjach (z płytą DVD, 2-3 x CD i bez płyty), ma także edycję cyfrową.

Na 212 stronach czytelnicy oprócz comiesięcznych testów najnowszego sprzętu i oprogramowania, porad, wiadomości i ciekawostek, znajdą także wielką ściągę z ostatnich 20 lat historii komputerów, w barwnych wątkach przeplatanych licznymi ciekawostkami. Dzieje firm, które kształtowały rozwój komputerów, ewolucję sprzętu, hakerstwa, wirusów i spamu.

Na płytach 20 pełnych wersji programów komercyjnych. Między innymi mks_wir 2006 - legendarny polski program antywirusowy w najnowszej wersji (180-dniowej), MAGIX Music Maker 11 Silver - słynny program do edycji, tworzenia, nagrywania i remiksów muzyki oraz teledysków dla amatorów, kursy językowe - eTeacher 4.0 Angielski, Niemiecki, Francuski, McAfee SpamKiller 2005, Mistrz Klawiatury II i inne.l).

Majowy PCWK ukazuje się w zwiększonym nakładzie 140 550 egz. Znacznie rozszerzona została także promocja miesięcznika. Wydaniu towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Discovery, TVN24, TVN7, TVP3), w Internecie (gazeta.pl, wp.pl, interia.pl, gadu-gadu, 22 serwisy IDG.pl) oraz w prasie regionalnej (insert wydania specjalnego PCWKomputer i Przyjaciele). W numerze został także ogłoszony wielki jubileuszowy konkurs, w którym czytelnicy mogą wygrać ponad 200 cennych nagród na czele z  Fiatem Grande Punto Sport.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu