Pegasus PR i Aronia kontynuują współpracę

Agencja Pegasus Public Relations i Aronia, producent soków, napojów i nektarów, przedłużyli na kolejny rok, trwającą od kwietnia 2004 roku, współpracę w zakresie public relations

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Nowa strategia działań public relations, zaakceptowana przez Aronię S.A, uwzględnia komunikację korporacyjną Aronii S.A. oraz kompleksowe media relations dla marek: Clippo, Granini i nowej kategorii produktów w portfolio firmy - syropów YO.

Działania adresowane są głównie do prasy kobiecej, zdrowotnej oraz kulinarnej i zostały przewidziane jako cykle informacyjne, edukacyjne oraz prozdrowotne, których celem jest wzmocnienie i utrwalenie wizerunku kluczowej marki Clippo, jako zdrowej marki o najwyższej jakości.

Pegasus będzie także odpowiedzialny za działania wizerunkowe, w tym obsługę wydarzeń specjalnych i doradztwo w zakresie sponsoringu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję