SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Penelope Cruz z Janem Wieczorkowskim promuje piwo Karmi jako „nie za słodkie, nie za gorzkie” (wideo)

Pod hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie” rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Karmi produkowanego przez Carlsberg Polska. Działania z udziałem Penelope Cruz i Jana Wieczorkowskiego przekonują, że jest to piwo nie tylko dla kobiet.

Article

W reklamach Penelope Cruz i Jan Wieczorkowski przekonują, że Karmi to bezalkoholowe piwo dla każdego, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, tych którzy kochają spokój i tych, którzy lubią mocne wrażenia. Karmi „nie jest takie słodkie, jak myślisz” - mówi w spocie Penelopa Cruz. Potwierdzeniem tego, że jest to piwo również dla „twardych facetów” mają być występujący w reklamie motocykliści.

Nowy spot jest emitowany od 1 czerwca w głównych telewizyjnych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Za jego kreację odpowiada agencja Red8 Advertising, zaś produkcję - Propeller Film. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie działania w mediach społecznościowych oraz wsparcie na poziomie sklepów. Zakup mediów powierzono PHD Media Direction.

Częścią działań wizerunkowych w ramach odświeżenia wizerunku Karmi są również nowe opakowania wprowadzone na rynek pod koniec maja - grafika etykiet została uproszczona, umieszczono na nich symbol kłosów jęczmienia oraz szyszki chmielu. Nowe etykiety zaprojektowała agencja Dragon Rouge.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Penelope Cruz z Janem Wieczorkowskim promuje piwo Karmi jako „nie za słodkie, nie za gorzkie” (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ojciec
u mnie też laktacje zwiększy?
odpowiedź
User
A
Jest ok, z gwiazdą i jakims pomysłem, tylko zeby nie atakowali nas tą reklamą dzień i noc do końca wakacji, bo dobre wrażenie zniknie
odpowiedź
User
Stanisław
Wreszcie nie bedzie wstyd sie z nim pokazac
odpowiedź
User
wincey & wincey
z całym szacuneczkiem do pani Penelopy.
co to jest za gniot??
odpowiedź
User
Mariusz
Agencja powinna się wstydzić przepalenia pieniędzy! Tak ma wyglądać reklama za duże pieniądze? Serio?
Piwo od lat 90 dla kobiet a oni na siłę w bardzo słaby sposób chcą to zmienić. Tym bardziej, że udział kobiet w rynku ciągle rośnie! Tragedia.
odpowiedź