Pepco z pierwszą kampanią świąteczną

Sieć dyskontów Pepco prezentuje swoją pierwszą świąteczną kampanię wizerunkową pod hasłem „Tak jak chcę”.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Pepco z pierwszą kampanią świąteczną

W spocie widzowie zobaczą historię dwóch sióstr, których rywalizacja przeradza się w pełne wzruszeń i radości świąteczne pojednanie. Uzupełnia go tekst „Siostry – świąteczne opowiadanie”, napisany przez Magdalenę Witkiewicz i przygotowany również w formie audiobooka czytanego przez Annę Dereszowską.

- Zależało nam na stworzeniu opowieści, która z jednej strony pokazuje piękno codziennych relacji rodzinnych, a z drugiej – pozwala każdemu zidentyfikować się z bohaterami i pielęgnować swoje własne podejście do dekoracji domu czy sposobu spędzania czasu z bliskimi. Święta to okres, w którym warto celebrować to, co naprawdę ważne – mówi Agnieszka Olejniczak, dyrektor marketingu Pepco.

Badania: relacje rodzinne kluczem do zbudowania atmosfery świąt

Koncepcja spotu oparta jest na wynikach badań konsumenckich przeprowadzonych przez agencje Y&Lovers oraz Minds & Roses na kilku europejskich rynkach, gdzie działa Pepco. Badania te wykazały, że klienci sieci szukają marek, które nie tylko rozumieją ich codzienne potrzeby, ale także stanowią inspirację do budowania pięknych wspomnień. W badaniu aż 87 proc. respondentek podkreśliło wagę relacji i rodzinnych chwil jako kluczowego aspektu świąt.

Spot obejrzeć można na YouTube, w telewizji, w kinach i w mediach społecznościowych. Dodatkowo na stronie Pepco i na wybranych platformach streamingowych, takich jak Spotify, Legimi, SoundCloud dostępny jest również audiobook „Siostry – świąteczne opowiadanie”, napisany przez Magdalenę Witkiewicz, pisarkę i autorkę kilkunastu powieści dla dzieci i dorosłych.

W wersji polskiej opowieść jest czytana przez Annę Dereszowską.  Tekst można również pobrać w formatach: ePub i PDF ze strony Siostry — świąteczne opowiadanie - Pepco Polska, na której dostępny jest też quiz pozwalający na poznanie swojego profilu klientki i dopasowanych do niego produktów.

Autorem spotu i kampanii jest DDB Warszawa. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu