SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pepsi Max: maximum smaku bez cukru

Na początku stycznia rozpocznie się nowa kampania Pepsi Max podhasłem: "Maximum smaku bez cukru". Działania reklamowe zaplanowanow telewizji, internecie, outdoorze oraz na ambient mediach.Przewidziano także promocje konsumenckie.

Zaplanowane na 2008 rok działania marketingowe dla Pepsi Max sąspójne z globalną filozofią marki, którą producent konsekwentniewprowadza od 2006 roku. Kampania przebiegnie dwutorowo: działaniaATL będą komunikowały funkcjonalne cechy napoju, natomiastdziałania na ambient mediach mają na celu zbudowanie emocjonalnejwięzi z konsumentem.

- Komunikację kierujemy do mężczyzn w wieku 20 - 29 lat,lubiących ekstremalne wyzwania i unikających rutyny w codziennymżyciu. Ludzi, którzy lubią dobrą zabawę, cieszą się każdym dniem iwe wszystkim co robią są kreatywni i wyjątkowi - mówi AleksandraKaszkowiak, Senior Brand Manager Pepsi Cola General BottlersPoland.

Kampania telewizyjna rozpocznie się na początku stycznia ipotrwa dwa miesiące.

Dwudziestosekundowy spot będzie można zobaczyć w Polsacie, TVN,TV4, MTV, Vivie, VH1, Polsacie Sport, 4 Fun TV oraz na kanałachtematycznych i w kinach.

W kampanii outdoorowej zaplanowanej na styczeń, zostanąwykorzystane citylighty, backlighty i siatki w ośmiu głównychmiastach Polski. Kampania internetowa wesprze działania ambientowena przestrzeni pierwszego kwartału 2008 roku. Pepsi Max będzieobecna m.in. na Onet.pl, Gazeta.pl, Gadu-Gadu, Interii, o2 iportalach lifestyle'owych dla mężczyzn.

W ramach kampanii podjęte zostaną także działania promocyjneoparte na ambient mediach wykorzystujące m.in. narzędzia marketinguszeptanego, virali i samplingu.

Za działania wizerunkowe oparte na ambient mediach,odpowiedzialna jest Agencja Brainshop U-boot. Kreację do kampaniitelewizyjnej, outdoorowej oraz do materiałów POS przygotowałaAgencja BBDO. Twórcą kampanii internetowej wraz z odsłoną stronywww.maxmisja.onet.pl jestAgencja Digital One, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaDirection OMD, natomiast za działania PR Agencja Partner ofPromotion.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pepsi Max: maximum smaku bez cukru

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl