Performance Media wygrywa przetarg Ryobi

Agencja Performance Media wygrała przetarg na obsługę digitalową marki narzędzi elektrycznych Ryobi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Performance Media wygrywa przetarg Ryobi

W efekcie wygranego postępowania Performance Media odpowiada od lipca br. za szereg działań w kanale digital, m.in. za kampanie awarenessowe, sezonowe (kilkadziesiąt akcji taktycznych w roku), launchowe, trafficowe i performance. Agencja bierze również udział w planowaniu strategicznym marki, obsługuje SEO/content marketing, jak również wspiera markę w obrębie dedykowanych strategii komunikacji i egzekucji kreatywnych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/performance-media-obronilo-obsluge-marek-p-g ##

Nowy klient Performance Media

- Cieszymy się, że proponowane przez rozwiązania przełożyły się na współpracę, która już po pierwszych tygodniach zapowiada się co najmniej obiecująco w kontekście wspólnego efektu biznesowo-marketingowego przy rozwoju marki o tak dużym potencjale. Gratuluję kilkunastuosobowej drużynie PM, która była zaangażowana zarówno na poziomie postępowania przetargowego, jak i wdrażania projektu, a równocześnie chciałbym w imieniu całego teamu podziękować Klientowi za wspólny język, zaufanie i docenienie naszych koncepcji. Wierzymy, że proponowana przez nas wielostopniowa symbioza działań komunikacyjnych, jak i mediowych przełoży się na realizację wszelkich celów założonych przez Klienta - mówi Kuba Taczewski, strategy director w Performance Media.

Ryobi oferuje szeroką gamę bezprzewodowych, przewodowych i warsztatowych narzędzi elektrycznych. Od niedawna marka obecna jest w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii