SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PHD z globalnym budżetem medialnym Bentleya

Dom mediowy PHD (Omnicom) wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla należącej do koncernu Volkswagena marki luksusowych samochodów Bentley.

W przetargu na ten budżet, którego wartość szacuje się na ok. 23,5 miliona dolarów, PHD pokonał m.in. dom mediowy MediaCom.

Obecnie MediaCom obsługuje globalne budżety medialne innych należących do koncernu Volkswagena marek, w tym samą Volkswagen, a także Seat, Audi i Skoda.

Dołącz do dyskusji: PHD z globalnym budżetem medialnym Bentleya

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl