SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pies-pająk Wardęgi hitem września, marki modowe w social media (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)

Konta Roberta Lewandowskiego, Sylwestra Wardęgi i Wojciecha Szczęsnego cały czas są najpopularniejsze wśród polskich profili na Facebooku, YouTubie i Twitterze. W najnowszym raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl eksperci analizują, jak w serwisach społecznościowych funkcjonują marki modowe.

We wrześniu br. największym wydarzeniem w mediach społecznościowych w Polsce był atak psa-pająka. Dzięki temu filmowi profil Wardega SA w ciągu miesiąca zyskał ponad 784 tys. nowych subskrybentów oraz blisko 163 miliony wyświetleń.

Na YouTube w Polsce zainteresowaniem cieszą się głównie niezależni twórcy, co najlepiej widać w kategorii gamerów: w czołowej piętnastce pod względem subskrypcji jest ich sześciu. Do grona profili, które obserwuje ponad milion osób, dołączył Blowek. Nieco inaczej wygląda jednak oglądalność filmów na YouTube. Tu zdecydowanie prowadzi muzyka, choć na drugie miejsce za ProstoTV wdarł się właśnie Wardęga.

Na Facebooku niekwestionowanym liderem jest nadal Robert Lewandowski, który ma 5,4 miliona sympatyków, a na Twitterze prowadzi inny piłkarz - Wojciech Szczęsny.

 

W raporcie z września szczególną uwagę zwrócono na marki modowe, jako że to one napędzają w Polsce Instagram. Największe profile marek to właśnie te związane z odzieżą. 97,9 tys. osób śledzi profil Mr Gugu & Miss Go, a wśród modelek króluje Anja Rubik (213 tys. obserwujących). Bardzo wpływowe są także blogerki zajmujące się modą. Profil Maffashion obserwuje ponad 196 tys. osób. Julia Kuczyńska jest najbardziej wpływową postacią w serwisach społecznościowych wśród blogerek, a kolejne 284 tys. lubi ją na Facebooku. Do tego należy dodać profile na Twitterze, YouTube i Google+, a także profile jej marki Staff By Maff (kolejne 58 tys. na Facebooku i ponad 13 tys. na Instagramie). Największe zaangażowanie wykazują fani Maffashion na Instagramie: w ciągu minionego miesiąca na jej profilach ze zdjęciami i filmami było ponad 626 tys. interakcji (polubień, komentarzy).

Działania marek modowych w social media analizują m.in. Levon Yemenjyan, Agnieszka Jaśkiewicz z Ceneo.pl, Kamil Wiśniewski z Fenomem, Daniel Przygoda z K2, Karol Wyszyński z Lifetube, Jakub Głogowski z PR Expert, Anita Wojtaś-Jakubowska z Think Kong, Paweł Lipiec z VML i Oskar Berezowski z Napoleoncat.

 

Ponadto raport jak co miesiąc zawiera rankingi najpopularniejszych polskich fanpage’y facebookowych w 16 najważniejszych kategoriach (pod względem liczby i aktywności fanów), a także podobne analizy czołowych kanałów na YouTubie i kont na Twitterze.

Dołącz do dyskusji: Pies-pająk Wardęgi hitem września, marki modowe w social media (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oskar
Jeśli znacie jakieś ciekawe przykłady obecności marek modowych na Instagramie, a zabrakło ich w raporcie, to zapraszam do dodawania ich w komentarzach lub na maila: oskar@napoleoncat.com
odpowiedź
User
naròd debili
Hitem?! Raczej KICZEM!!!!
odpowiedź