"Pij ta Fanta. Bądź Bamboocha"

Agencja Gruppa66 Ogilvy przygotowała lokalną odsłonę międzynarodowej kampanii repozycjonującej markę Fanta należącą do firmy The Coca-Cola Company

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Egzotyczne spoty zachęcające do smakowania życia zgodnie z hasłem "Pij ta Fanta. Bądź Bamboocha" (czytaj: bambucza) pojawiły się w telewizji w poniedziałek 2 maja. Kampania obejmuje także outdoor.

30-sekundowy spot telewizyjny jest emitowany od poniedziałku w stacjach Polsat, TVN, TV4 oraz TVN7. Kampanię poprzedziła emisja dwóch 4-sekundowych teaserów w tych samych stacjach.

W nagraniu lokalnej wersji spotu, zgodnie z pomysłem działu kreacji Gruppa66 Ogilvy, wzięły udział osoby pochodzące z różnych zakątków świata, nie posługujące się na co dzień językiem polskim, aby w pełni oddać egzotyczny charakter kampanii.

Kampania outdoorowa (trzy egzekucje billboardów) objęła swoim zasięgiem 923 tablice w 10 miastach Polski.

Nad konceptem kreatywnym czuwali Marek Preiss (copywriter) oraz Konrad Jasiński (dyrektor artystyczny) z Gruppa66 Ogilvy. Po stronie agencji opieka nad marką Fanta należy do zespołu Olgi Sobieraj (Group Account Director) - Tomasza Smacznego (Account Manager) i Anny Rossa  (Account Coordinator).

Agencja Gruppa66 Ogilvy, a wcześniej Ogilvy & Mather Polska obsługuje w pełnym zakresie marki Sprite i Fanta od 2001 roku. W roku 2003 portfolio Agencji powiększyło się o lokalną markę - Kropla Beskidu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style