SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Pij ta Fanta. Bądź Bamboocha"

Agencja Gruppa66 Ogilvy przygotowała lokalną odsłonę międzynarodowej kampanii repozycjonującej markę Fanta należącą do firmy The Coca-Cola Company

Egzotyczne spoty zachęcające do smakowania życia zgodnie z hasłem "Pij ta Fanta. Bądź Bamboocha" (czytaj: bambucza) pojawiły się w telewizji w poniedziałek 2 maja. Kampania obejmuje także outdoor.

30-sekundowy spot telewizyjny jest emitowany od poniedziałku w stacjach Polsat, TVN, TV4 oraz TVN7. Kampanię poprzedziła emisja dwóch 4-sekundowych teaserów w tych samych stacjach.

W nagraniu lokalnej wersji spotu, zgodnie z pomysłem działu kreacji Gruppa66 Ogilvy, wzięły udział osoby pochodzące z różnych zakątków świata, nie posługujące się na co dzień językiem polskim, aby w pełni oddać egzotyczny charakter kampanii.

Kampania outdoorowa (trzy egzekucje billboardów) objęła swoim zasięgiem 923 tablice w 10 miastach Polski.

Nad konceptem kreatywnym czuwali Marek Preiss (copywriter) oraz Konrad Jasiński (dyrektor artystyczny) z Gruppa66 Ogilvy. Po stronie agencji opieka nad marką Fanta należy do zespołu Olgi Sobieraj (Group Account Director) - Tomasza Smacznego (Account Manager) i Anny Rossa  (Account Coordinator).

Agencja Gruppa66 Ogilvy, a wcześniej Ogilvy & Mather Polska obsługuje w pełnym zakresie marki Sprite i Fanta od 2001 roku. W roku 2003 portfolio Agencji powiększyło się o lokalną markę - Kropla Beskidu.

Dołącz do dyskusji: "Pij ta Fanta. Bądź Bamboocha"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl