SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pilot Sebastian Kawa w kampanii reklamowej Banku Pekao „Bierz życie za rogi”

W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej „Bierz życie za rogi” Banu Pekao piętnastokrotny mistrz świata w szybownictwie Sebastian Kawa. Działania przygotowały Saatchi & Saatchi IS, Sales & More, Spot And Dot, Media, ProziPix, Lucky Luciano oraz dom mediowy Fullsix Media.

Sebastian Kawa Article

Sebastian Kawa promuje ofertę Konta Przekorzystnego z kontem oszczędnościowym Pekao. Jest najbardziej utytułowanym pilotem szybowcowym w historii - zdobył 32 medale i 15 razy został mistrzem świata. Kawa jest także pierwszym człowiekiem, który przeleciał szybowcem nad Himalajami oraz nad Elbrusem - najwyższym szczytem Kaukazu.

- Pekao sięga w swoich kampaniach po postacie, które swoim talentem i pracą udowodniły, że warto „brać życie za rogi”, podejmować trudne wyzwania i wytrwale dążyć do celu. Sportowcy tacy jak Sebastian Kawa i ich osiągnięcia podkreślają ducha walki, precyzji  oraz wytrwałości Polaków, którzy reprezentują Polskę na arenie międzynarodowej - komentuje Marek Lusztyn, prezes Banku Pekao.

Sebastian Kawa w szybowcu reklamie Banku Pekao

Sebastiana Kawę jako bohatera kampanii Pekao zobaczymy i usłyszymy w telewizji, kinie, radiu, na wielkoformatowych tablicach reklamowych, a także w pociągach, internecie, telewizjach internetowych, mediach społecznościowych oraz w sieci placówek bankowych.

Wszystkie akrobacje ujęte w spotach reklamowych zostały nakręcone w powietrzu bez użycia dublera, kaskadera czy specjalnych efektów komputerowych, a za sterami szybowca siedział Sebastian Kawa.

Za kreację kampanii reklamowych banku odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe agencja Sales & More, za materiały reklamowe do kampanii digital agencja Spot And Dot, za social media Performance Media i ProziPix, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Fullsix Media.

Filmy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano.

W poprzedniej odsłonie kampanii Pekao „Bierz życie za rogi” wystąpił himalaista i skialpinista Andrzej Bargiel.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pilot Sebastian Kawa w kampanii reklamowej Banku Pekao „Bierz życie za rogi”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szczera
Mistrzem świata został 10 a nie 15 razy. Jak zwykle kłamstwo w reklamie. Pffff...
1 0
odpowiedź
User
Marta
Spot and Dot kolejny raz bardzo dobrze to robicie 👍👍👍
0 0
odpowiedź