SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Piotr Głowacki w kampanii ING Banku Śląskiego przypomina, że „Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny"

W najnowszej kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego promuje zbliżeniową kartę do wielu walut Visa. W spocie wystąpił aktor Piotr Głowacki. Akcja została przygotowana przez agencję Brain i MullenLowe MediaHub.

Article

Piotr Głowacki wciela się w reklamie w podróżnika, który zaopatruje się w regionalne stroje w czasie wizyty w Szkocji. Do płatności używa wielowalutowej karty zbliżeniowej Visa. Spot kończy puenta Marka Kondrata.

- Po raz kolejny sięgamy w kampanii po cenioną przez klientów kartę do wielu walut, która pozwala uniknąć niespodzianek na koncie w trakcie wakacyjnych podróży - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Spot emitowany jest w telewizji i internecie, w wersji 30 i 15 sekund.

Funkcja wielowalutowa karty pozwala klientom podłączyć swoje konta walutowe do podstawowej karty do konta osobistego. Wystarczy jednorazowe podłączenie kont w EUR, USD lub GBP do karty w systemie Moje ING. Rozwiązanie pozwala płacić bezpośrednio z kont walutowych podłączonych do karty i uniknąć prowizji za przewalutowanie płatności kartą.

Funkcja wielowalutowa karty zadziała również podczas płacenia telefonem. Wystarczy w aplikacji Moje ING mobile przejść do szczegółów karty Visa zbliżeniowa, a następnie aktywować w zależności od systemu operacyjnego: dla Androida - Płatności kartą w telefonie albo Google Pay, a dla iOS - płatności Apple Pay.

Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mullen Lowe Media Hub.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piotr Głowacki w kampanii ING Banku Śląskiego przypomina, że „Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl