SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Gursztyn i Piotr Szumlewicz przyciągają do Superstacji codziennie 20 tys. widzów

Program Piotra Gursztyna i Piotra Szumlewicza „Ja panu nie przerywałem” od startu w październiku ub.r. gromadzi codziennie średnio 20 tys. widzów. Magazyn w swoim paśmie ma słabsze wyniki niż Superstacja rok wcześniej, ale notuje  wyższe udziały od jej średniej.

Piotr Gursztyn i Piotr Szumlewicz przyciągają do Superstacji codziennie 20 tys. widzów

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl, magazyn „Ja panu nie przerywałem” w okresie od 10 października 2012 roku do 6 lutego 2013 roku oglądało średnio 20 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,21 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz tylko 0,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Program oglądać można w dni powszednie o godz. 22.45.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek magazynu wyemitowano 27 grudnia ub.r. Przyciągnął on przed telewizory aż 59 tys. osób.

Trzy najchętniej oglądane odcinki „Ja panu nie przerywałem

Data Wszyscy 4+
AMR SHR %
27-12-2012 58893 0,54%
18-10-2012 57236 0,67%
06-12-2012 49436 0,53%


„Ja panu nie przerywałem” w porównaniu z analogicznym okresem rok temu obniża oglądalność Superstacji o 7 tys. widzów. Wówczas pasmo, w którym magazyn jest emitowany, oglądało 27 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 0,28 proc. oraz 0,10 proc. udziału w rynku.

Program notuje jednak nieznacznie wyższe wyniki od średniego dobowego udziału Superstacji, który w okresie od 10 października ub.r. do 6 lutego br. wyniósł odpowiednio 0,20 proc. oraz 0,08 proc.

„Ja panu nie przerywałem” to program komentatorski Piotra Gursztyna i Piotra Szumlewicza. W każdym odcinku mający prawicowe poglądy Gursztyn i posiadający lewicowe przekonania Szumlewicz dyskutują na bieżące tematy. Magazyn nadawany jest na żywo.

Z danych Nielsen Audience Meauserement wynika, że średni udział kanału Superstacja w rynku w styczniu br. wyniósł 0,18 proc. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piotr Gursztyn i Piotr Szumlewicz przyciągają do Superstacji codziennie 20 tys. widzów

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
andra
Przestańcie z tą apoteozą. Toć to taki sobie pismak z wadą wymowy total, nawet w RdC już był. Gdzie jeszcze ?
11 12
odpowiedź
User
prezio
Program czad. Uwielbiam te ich dyskusje z wzajemnymi docinkami.
20 8
odpowiedź
User
mediator
ale nachalna promocja programu. nie ma tam nic ciekawszego w tej superstacji?
10 15
odpowiedź
User
lizzy
Gursztyna zaraz zniszcza zawistni koledzy obecni na tym forum. Pisze w nowym tygodniku, ma program w tv a teraz jeszcze wydaje ksiazke. Same sukcesy, a tego sie w srodowisku dziennikarskim nie wybacza :-)
17 10
odpowiedź
User
ilka
"mediator" napisał(a): ale nachalna promocja programu. nie ma tam nic ciekawszego w tej superstacji?


Ciekawszego? Zalezy dla kogo. O gustach, jak wiadomo, sie nie dyskutuje. Dla mnie ten program jest ok, szkoda, ze w 4:3.
12 9
odpowiedź