Piotr Kreft odpowiada za rozwój działu e-commerce i marketingu sieci sklepów Ecco

Do zespołu firmy KRM, zarządzającej sklepami marki obuwia Ecco, dołączył Piotr Kreft. Objął stanowisko head of marketing and e-commerce operations.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Piotr Kreft odpowiada za rozwój działu e-commerce i marketingu sieci sklepów Ecco
Piotr Kreft

Na nowym stanowisku Kreft odpowiada za zarządzanie globalnymi operacjami marketingowymi i e-commerce we wszystkich kanałach, dział obsługi klienta, a także wdrożenie strategii omnichannel.

Z branżą e-commerce i marketingową Piotr Kreft jest związany od 11 lat. Poprzednio pracował w The Heart Warsaw, gdzie wdrażał innowacje rozwiązania z zakresu omnichannel w ramach współpracy z, m.in. Carrefour, Axa, Mastercard, czy Philips.

Doświadczenie gromadził również w Fashion House Group i portalu Groupon.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej