Piotr Zachara odchodzi z magazynu „InStyle”

Piotr Zachara, redaktor naczelny magazynu „InStyle” (Burda Media Polska), odchodzi ze stanowiska. - Powodem mojej decyzji jest potrzeba zmiany zawodowej - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Zachara.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Piotr Zachara kierował miesięcznikiem od początku jego istnienia na polskim rynku, czyli od marca 2008 roku. - Doprowadziłem do otrzymania przez Burdę licencji na ten tytuł, wprowadziłem go na rynek, przeprowadziłem pierwszy relaunch. Pracowałem w „InStyle” ponad cztery lata. To drugi magazyn, w którym spędziłem tyle czasu. To dobry okres, by rozpocząć coś nowego - mówi nam  Zachara. Nie ujawnia jednak dalszych planów zawodowych, nie informuje także jak długo pozostanie jeszcze w redakcji „InStyle”.

Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że okres przez który Piotr Zachara będzie jeszcze kierować tytułem, zależy od tego jak szybko Burda znajdzie nowego naczelnego dla „InStyle” (rekrutacja właśnie ruszyła). Najpóźniej z wydawnictwa odejść może z końcem sierpnia br. przygotowując w całości numery wrześniowy i październikowy. W „InStyle” nie miał zastępcy.

Zachara przed rozpoczęciem pracy w roli naczelnego „InStyle” był w Burdzie wicenaczelnym „Elle”. Wcześniej związany był z redakcją „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer), gdzie był szefem działu mody oraz twórcą i szefem kwartalnika „Twój Styl Trendy”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day