Piwo Noteckie w nowej odsłonie

Regionalny Browar Czarnków zmienia opakowania piwa Noteckie. Za rebranding odpowiada agencja Ostecx.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Piwo Noteckie w nowej odsłonie

W ramach rebrandingu wykorzystano odniesienia do historii oraz motyw nostalgii. Celem zabiegu jest mocniejsze nawiązanie do tradycji marki oraz powrót do elementów graficznych kojarzonych z browarem w Czarnkowie – w tym, przede wszystkim, gotyckiej czcionki.

grafika
grafika

Zdecydowano się również na uproszczenie logotypu oraz wykorzystanie ikony czajki, która pojawiała się przez lata na opakowaniach piwa z Czarnkowa. Dodatkowo, zmieniono kod kolorystyczny na bardziej wyrazisty.

Za projekt odpowiada agencja reklamowa Ostecx Créative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator