SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kuba Wojewódzki reklamuje 5G i dwa razy więcej internetu dla firm w Play (wideo)

W nowej odsłonie kampanii reklamowej Play dotyczącej wdrażania standardu 5G występuje Kuba Wojewódzki. W akcji promowana jest też oferta dla firm z dwa razy większymi pakietami internetowymi.

W spocie Kuba Wojewódzki podkreśla, że dwa razy większy pakiet internetowy w Play pozwala mu na efektywniejsze prowadzenie biznesu. Zaznaczono, że okres dostępności podwójnego pakietu internetowego zależy jest inny w różnych taryfach dla firm.

Reklama podkreśla też, że Play zaczął uruchamiać sieć w standardzie 5G. Operator w styczniu uruchomił taką sieć w Trójmieście, a zapowiedział też, że do końca lutego udostępni ją w 16 miastach z 500 stacjami bazowymi, obejmującymi 5 największych metropolii i 11 mniejszych miejscowości.

Kuba Wojewódzki zaznacza, że Play to największa sieć komórkowa w Polsce (pod względem liczby obsługiwanych kart SIM).

Wojewódzki w reklamach Play występuje od ponad siedmiu lat. Jesienią ub.r. wspólnie z aktorką Magdaleną Cielecką promował usługę Homebox TV. Od paru lat reklamuje również oranżadę Hellena.

Kuba Wojewódzki właśnie założył wspólnie z Konradem Stachurskim, byłym dyrektor PR w Telewizji Polsat, agencję influencer marketingu. Natomiast w połowie razem ze wspólnikiem otworzył restaurację Niewinni Czarodzieje 2.0 na warszawskim Powiślu.

 

Kampania zapowiadająca 5G w Play ruszyła dwa tygodnie temu, w jej pierwszej odsłonie występuje Martyna Wojciechowska. Jednocześnie telekom z udziałem piosenkarki Anny Dąbrowskiej reklamuje gratisowe 30 GB pakietu internetowego w Play na kartę.

Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.

W trzecim kwartale ub.r. Play Communications osiągnął wzrost przychodów operacyjnych w skali roku o 5,2 proc. do 1,8 mld zł oraz 233,1 mln zł zysku netto (wobec 189,8 mln zł rok wcześniej). Na koniec września telekom miał 12,72 mln aktywnych klientów, w tym 9,11 mln abonentów. Wydatki marketingowe zwiększył o 29 proc.

W grudniu P4, główna spółka zależna Play Communications, sprzedała siedmioletnie obligacje za 750 mln euro.

Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki reklamuje 5G i dwa razy więcej internetu dla firm w Play (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
LALALLALALA
Nigdy nic nie kupię czegoś co jest związane z tym starym pajacem bez zasad...
odpowiedź
User
wygląda na to, że nadchodzi fala wsteczna
Czas na zdrowy przewrót - społeczeństwa powinny pokazać, że nie chcą takiej wizji przyszłości, nie chcemy budowania między nami cyfrowego ogrodzenia, my ten mur obalić musimy zanim w pełni nas przytłoczy! #Gotówka ponad płatności bezgotówkowe, #Desmartfonizacja( wyparcie smartfonów przez zwykłe komórki sieci 2G. #Przywrócić budki telefoniczne( najlepiej w miejsce stacji rowerów miejskich, i tak ludzie korzystają z własnych rowerów chętniej niż z tych współdzielonych, a z budek telefonicznych korzystaliby na sto procent, oczywiście możliwość płatności gotówką w nich będzie) #Deinformatyzacja( tam gdzie się da przywrócić dobre, sprawdzone papierowe dokumenty, uwalniając ludzi od konieczności pamiętania haseł i loginów), #Internet głównie przewodowy - minimalizujemy rolę wi-fi w przestrzeni publicznej. #Biometrie won, #Sieć 5G i internet rzeczy - goodbye. #Jedyne social medium - życie( zdjęcia jeśli lubimy robić to róbmy aparatem a potem wywołujmy dla siebie i wybranych przyjaciół czy rodziny, filmy jeśli nagrywamy to zrzucajmy na CD - nic a nic nie będzie się błąkało w sieci - świat cyfrowy ma być nudny, nieciekawy, zimny, zaś życie ciekawe, towarzyskie, gdzie jest miejsce na szczerość, naturalność). Trzeba wziąć sprawy w swoje ręce, tak dłużej być nie może, z końcem 2019 roku nieudaną dekadę 2010-2019 żegnamy, zaś rozpoczynamy lata 20-ste, Ten czuje najwięcej wolności kto nie ma czasu na smartfona i zazwyczaj nie używa social mediów lub lepiej - nie posiada ich. Czas wreszcie na reformy, które wprowadzą harmonię pomiędzy światem cyfrowym a światem realnym, bo inaczej to co niebawem nadejdzie sprawi, że jeszcze bardziej narzekać będziemy i nic już nie będzie cieszyło jak dawniej.
odpowiedź
User
Tomek
Wojewodzki... jak mozna tego gamonia ogladac.
odpowiedź