SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

player.pl z oficjalnym kontem na TikToku

W piątek, 20 marca player.pl uruchomił swój oficjalny profil na TiKToku. Na kanale można śledzić urywki najlepszych programów rozrywkowych, seriali TVN i Discovery, a także rozmowy, tutoriale oraz wyzwania z najsławniejszymi polskimi celebrytami i influencerami.

fot. TVN Article

Na oficjalnym kanale player.pl na TikToku można już znaleźć materiał o głośnym filmie Jana Komasy „Sala samobójców. Hejter”. Na profilu pojawią się także m.in. fragmenty „Kuchennych rewolucji”, „Królowych życia”, „Top model”, „Patentu na kasę” czy „Szkoły”.

- Jak pokazują badania młodzi widzowie spędzają większość swojego czasu w social media, a wśród nich TikTok wychodzi na prowadzenie. Player ma moc świetnego, wciągającego kontentu dla młodzieży. Chcemy być jeszcze bliżej naszych fanów - w środowisku, które jest dla nich naturalne i dostarczać im treści w sposób, w jaki chcą je konsumować. Szczególnie że w obecnej sytuacji epidemiologicznej spędzają więcej czasu w domowym zaciszu i szukają angażującej rozrywki. Jest to dla nas nowy kanał komunikacji z młodszymi widzami - komentuje Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.

Profil player.pl na TikToku powstał we współpracy z DDOB.

Według danych Gemius/PBI w styczniu br. Player.pl zanotował 2,47 mln użytkowników i 33,06 mln odsłon.

Pod koniec lutego br. Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska, przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że z płatnej oferty subskrypcyjnej Player.pl na koniec ub.r. korzystało 300 tys. internautów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: player.pl z oficjalnym kontem na TikToku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
media
nie zrozumieli platformy z takim contentem
1 1
odpowiedź
User
Do media
Mylisz się i to grubo. Kanał odpalony 4 dni temu. 7 tysięcy obserwujących, ponad 100 tys polubien filmów. Jeden film 800k wyświetleń.
1 0
odpowiedź