Playground Warsaw współpracuje z CD-Action na 30-lecie magazynu

Agencja Playground Warsaw nawiązała współpracę z kultowym magazynem gamingowym “CD-Action”, obchodzącym 30. urodziny. Będzie ona odpowiadać będzie za kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną marki.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Playground Warsaw współpracuje z CD-Action na 30-lecie magazynu

– CD-Action to nie tylko magazyn. To emocje, nostalgia, pasja. To iście kulturowe zjawisko. Nie mogłem sobie wymarzyć lepszego partnera na start. Planujemy wyjść daleko poza klasyczną komunikację jubileuszu. Chcemy stworzyć coś, co poruszy odbiorców – tych, którzy pamiętają płyty CD doklejone do okładki magazynu, i tych, którzy poznają CD-Action dopiero teraz” – mówi Wojtek Kowalik, creative director w Playground Warsaw.

Z okazji 30-lecia CD-Action planuje szereg aktywacji, zarówno offline, jak i w sieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta