SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pleon zmienia nazwę na Proximity i rozszerza ofertę

Agencja Pleon zmieniła nazwę na Proximity, dostosowując do tego swoją identyfikację wizualną. Jednocześnie firma rozszerzyła ofertę swoich usług komunikacyjnych.

Agencja Pleon zmieniła nazwę na Proximity, żeby podkreślić swoją przynależność do ogólnoświatowej sieci Proximity Worldwide. Jednocześnie firma, należąca również w części do grupy BBDO Poland, wprowadziła swoją nową identyfikację wizualną opartą na globalnych standardach tej sieci.

Agencja rozszerzyła też zakres świadczonych przez siebie usług komunikacyjnych. W ofercie firmy pojawiła się realizacja działań w BTL-u i mediach cyfrowych oraz organizacja eventów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pleon zmienia nazwę na Proximity i rozszerza ofertę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl