Po 10 latach TVN24 kończy „Piaskiem po oczach”. Jesienią Konrad Piasecki bez wieczornego programu

W piątek TVN24 wyemitowała ostatni odcinek programu publicystycznego „Piaskiem po oczach”, w którym Konrad Piasecki rozmawiał z zaproszonymi do studia gośćmi. Od września dziennikarz na stałe zwiąże się ze stacją, ale nie będzie obecny w wieczornym paśmie.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Po 10 latach TVN24 kończy „Piaskiem po oczach”. Jesienią Konrad Piasecki bez wieczornego programu
Konrad Piasecki, fot. TVN / Krzysztof Dubiel

Piasecki stanie się jedną z głównych twarzy TVN24 i będzie obecny w kilku pasmach - obejmie prowadzenie porannych rozmów (zamiast "Jeden na jeden") oraz niedzielnego podsumowania wydarzeń politycznych (zamiast "Kawy na ławę"). Obie audycje zyskają odświeżone formuły i nowe nazwy.

Po 10 latach koniec „Piaskiem po oczach”

W piątek Piasecki poinformował widzów „Piaskiem po oczach”, że prowadzi ostatni odcinek, ponieważ po ponad 10 latach program znika z ramówki. Jego gościem był Ludwik Dorn, który pojawił się również w pierwszym odcinku programu.

- Bardzo państwu dziękuję za 10 lat. Zapraszam po wakacjach już na inne programy, w innych pasmach i nie wieczorem. Do zobaczenia - powiedział na koniec dziennikarz.

Program „Piaskiem po oczach” w TVN24 zadebiutował 29 lutego 2008 roku. Piasecki w każdym wydaniu rozmawiał z gościem o wydarzeniach z mijającego tygodnia.

Konrad Piasecki przez prawie dwa lata prowadził w Radiu ZET wywiady od poniedziałku do piątku po godz. 8.00. Z Eurozetem był związany do końca czerwca. Wcześniej przez ponad 20 lat pracował w RMF FM, przez wiele lat prowadząc poranne rozmowy z politykami.

Nowy program w piątki lub „Kropka nad i”

Jak informował portal Wirtualnemedia.pl, po wakacyjnej przerwie we wrześniu powróci „Kropka nad i”, program Moniki Olejnik będzie emitowany tak jak do tej pory - w dni powszednie o godz. 20.00.

Rezygnacja z „Piaskiem po oczach” oznacza, że jesienią TVN24 w piątkowe wieczory pokaże całkiem nowy program z nowym prowadzącym. Możliwe jest także wprowadzenie do ramówki dodatkowego wydania „Kropki nad i”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS