„po prostu wszędzie” w kampanii nowego GG

W internecie, radiu i kinach rusza kampania nowej wersji GG. To największa akcja reklamowa w historii tego komunikatora.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa wersja GG w formie beta została udostępniona w połowie lutego (więcej na ten temat), natomiast obecnie do komunikatora są wprowadzane nowe opcje, m.in. mini aplikacje rozrywkowe i informacyjne od zewnętrznych developerów. W związku z tym startuje kampania reklamowa GG, podzielona na kilka odsłon podkreślających jego poszczególne zalety i funkcjonalności. Pierwsza odsłona będzie przebiegać pod hasłem „po prostu wszędzie” zwracającym uwagę na dostępność komunikatora w różnych systemach operacyjnych i urządzeniach przenośnych.

Działania reklamowe obejmą internet (serwisy i aplikacje GG Network, a także m.in. portale Interia.pl, Onet.pl i WP.pl), radio Eska oraz kina z sieci Cinema City. Akcję przygotowały i realizują działy marketingu i kreacji GG Network.

grafika

Ruszająca właśnie kampania to największa akcja reklamowa w historii GG. Jej cennikowy budżet zaplanowany na II kwartał wynosi 6 mln zł.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK