Canal+ podnosi ceny. "Opłata za Viaplay nie ulegnie zmianie"

Nowi abonenci Canal+ wybierający pakiet Sport nie będą musieli płacić za dostęp do Viaplay. Dostęp do serwisu będzie oferowany również dla obecnych klientów oraz dla klientów przedłużających umowy. Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ zdradza Wirtualnemedia.pl, że nie dotknie ich imarcowa podwyżka opłat za skandynawską platformę.

Adrian Gąbka
Adrian Gąbka
Udostępnij artykuł:
Canal+ podnosi ceny. "Opłata za Viaplay nie ulegnie zmianie"
Canal+ promuje pakiet z m.in. Viaplay

We wtorek informowaliśmy o nowym cenniku Canal+. Poszczególne pakiety są o droższe o 5-10 zł miesięcznie. Nowościami w ofercie platformy cyfrowej jest kanał przyrodniczy Love Nature 4K i możliwość wykupienia serwisu streamingowego Viaplay, który transmituje m.in. mecze Bundesligi i Premier League. Abonenci pakietów sportowych będą mogli przez pierwszy miesiąc korzystać z Viaplay za darmo. Później opłata wyniesie 19 zł miesięcznie.

Aplikacja Viaplay ma niedługo pojawić się na dekoderach 4K Canal+. Obecnie abonenci mogą z niej korzystać za pośrednictwem urządzeń mobilnych, komputerów, telewizorów lub przystawek z systemami operacyjnymi Android TV/Google TV, Tizen czy WebOS.

Viaplay w cenie dla nowych i przedłużających umowę klientów

W związku z pytaniami części abonentów Kaniowski tłumaczy, że Viaplay oferowany jest w nowej paczce Sport dostępnej od wtorku (czyli w ofercie dla nowych klientów). Wtedy abonent ma go już „w pakiecie”. Entry+ Sport kosztuje 60 zł miesięcznie i poza Viaplay w jego skład wchodzą stacje Canal+, Eleven Sports oraz Polsat Sport Premium. W tej cenie abonenci mogą więc oglądać mecze wszystkich najatrakcyjniejszych lig piłkarskich, czyli Bundesligi, Premier League, Ligi Mistrzów, PBO BP Ekstraklasy, Ligue 1 i La Ligi Santander z udziałem Roberta Lewandowskiego.

Jeśli już ktoś jest abonentem korzystającym z paczki Sport (bo zawarł umowę np. rok temu), to może dokupić sobie dostęp do Viaplay. Pierwszy miesiąc za 0 zł i 19 zł w kolejnych miesiącach.  Tyle samo (0 zł w 1 miesiącu i 19 zł w kolejnych) zapłaci osoba posiadająca dowolny pakiet ze stacjami Canal+ (niekoniecznie paczkę sportową). Kaniowski zdradza, że Viaplay będzie też oferowany przy ofertach „przedłużeniowych”.

Osoby, które zdecydują się przedłużyć umowę wybierając ofertę z dostępem do Viaplay lub właśnie podpisały nową umowe na 24 miesiące na paczkę sport z Viaplay unikną podwyżki. - Pozostaną na 2 lata z taką samą ceną - zapewnia Kaniowski. Cenę zachowają również obecni abonenci, którzy dokupią Viaplay do swojej oferty.

W czerwcu konkurencyjna platforma Polsat Box wprowadziła możliwość dokupienia do pakietów serwisu streamingowego Disney+. Nowi abonenci i przedłużający umowę na 24 miesiące mogą korzystać z serwisu za 10-15 zł miesięcznie w zależności od wysokości ceny wybranego pakietu. Bezpośrednia subskrypcja Disney+ kosztuje 28,99 zł miesięcznie. Taka polityka Canal+ i Polsat Box pozwoli im utrzymać abonentów. Na całym świecie tradycyjni operatorzy płatnej telewizji tracą ich miliony z powodu inflacji i widzów, którzy decydują się na bezpośrednie subskrypcje serwisów streamingowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami