Tylko do wtorku można uniknąć podwyżki abonamentu za Disney+

Disney+ rozsyła do użytkowników e-maila, w którym informuje, że tylko do 31 października można wykupić subskrypcję roczną za 289,90 zł. To równowartość 24 zł miesięcznie. Już niedługo 12-miesięczna subskrypcja serwisu streamingowego będzie kosztować 379,90 zł.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Tylko do wtorku można uniknąć podwyżki abonamentu za Disney+

Także na stronie internetowej Disney+ można przeczytać, że jest „ostatnia szansa” na wykupienie subskrypcji w starej cenie. - Aktualna cena roczna obowiązuje do 31.10.23. Oferta dla osób, które ukończyły 18 lat.

Subskrypcja odnawia się automatycznie po pierwszym roku w obowiązującej wówczas cenie miesięcznej (od 01.11.23 - 37,99 zł/miesiąc), chyba że zostanie anulowana przed upływem 12 miesięcy - wyjaśnia Disney+.

Disney+ zdrożeje i będzie walczył ze współdzieleniem kont

Od 1 listopada miesięczna subskrypcja Disney+ w Polsce zamiast 28,99 zł będzie kosztować 37,99 zł. Z kolei cena subskrypcji rocznej platformy zwiększy się z 289,90 do 379,90 zł. Podwyżki dotkną dotychczasowych subskrybentów najpóźniej 6 grudnia. Aktualizacja cennika dotyczy wszystkich rynków europejskich. W 9 krajach Europy dodatkowo pojawią się pakiety z reklamami i plan premium, pozwalający na korzystanie z treści 4K. W naszym kraju produkcje Ultra HD można dalej oglądać w standardowym pakiecie i na razie to się nie zmieni.

Niedawno serwis streamingowy z treściami marek: Disney, Star Wars, Marvela, National Geographic, Pixar i 20th Century Studios, rozesłał do użytkowników zmodyfikowaną umowę subskrypcji. W regulaminie pojawia się sformułowanie klauzula modyfikacyjna, którego używają m.in. operatorzy kablowi czy telekomunikacyjni, aby w przypadku inflacji podnieść ceny w trakcie obowiązywania długoterminowej umowy.

W dokumencie Disney+ informuje o przyczynach ewentualnych podwyżek.- Zmiany całkowitych kosztów związanych z Usługą Disney+, na przykład elementów wpływających na cenę planów abonamentowych, w tym kosztów dystrybucji lub ulepszania Usługi Disney+ i/lub innych kosztów, w tym kosztów technicznych, kosztów związanych ze świadczeniem Usługi Disney+, kosztów obsługi klienta i innych kosztów sprzedaży (np. fakturowania i płatności, marketingu), ogólnych kosztów administracyjnych i innych kosztów ogólnych (np. czynszu, odsetek i innych kosztów finansowania, kosztów personelu, kosztów dostawców usług i kosztów usług, systemów informatycznych, energii); i/lub – czytamy w  regulaminie.

Inflacja również jest podstawą do naliczania wyższych opłat za subskrypcję. - Zmiany w całkowitych kosztach produkcji i/lub nabycia i/lub lokalizacji i/lub udostępniania treści; i/lub, zmiany stawek podatkowych, opłat ogólnych oraz opłat nakładanych przez państwo, zmiany kursów wymiany walut, zmiany opłat na rzecz osób trzecich, inflacji; i/lub, rozszerzenia katalogu audiowizualnego; i/lub,  zmiany w przepisach prawa lub konieczności dostosowania do orzeczeń sądowych lub decyzji organów państwowych; i/lub, zmiany i rozwoju sposobu prowadzenia działalności przez Disney+; i/lub, zmiany warunków rynkowych lub praktyk branżowych związanych z Disney+ i/lub Usługą Disney+; i/lub,  zmiany w strategii handlowej Disney+ - wyliczył w regulaminie Disney+.

Zarówno w starym, jak i nowym regulaminie jest zapis o zakazie udostępniania swoich danych logowania stronom trzecim, czyli osobom mieszkającym w innych gospodarstwach domowych. Dotychczas Disney+ nie walczył z procederem współdzielenia kont. Chyba, że ktoś ze swojego konta udostępniał treści dużej grupie odbiorców. Szefowie koncernu zapowiadają, że zmieni się to w 2024 roku.

Z danych Mediapanelu obejmujących przeglądarki komputerów i aplikacje mobilne wynika, że we wrześniu Disney+ odwiedziło 4,6 mln polskich internautów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem