SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polacy na MŚ w piłce ręcznej: 3,4 mln widzów i 7 mln zł z reklam

Średnio 3,4 mln widzów oglądało mecze Polaków podczas MŚ w piłce ręcznej, które pokazała TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 7,1 mln zł. Natomiast średnia widownia spotkań emitowanych na antenie TVP Sport do tej pory wyniosła prawie 200 tys. osób.

Średnia oglądalność wszystkich meczów Polaków podczas Mistrzostw Świata w piłce ręcznej wyniosła w TVP2 3,36 mln osób. Przełożyło się to na 21,39 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 21,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Spotkania z udziałem polskiej drużyny oglądać można było na antenie Dwójki w okresie od 14 do 21 stycznia 2013 roku.

Największą popularnością cieszył się poniedziałkowy mecz Polska-Węgry, który zainteresował 3,92 mln widzów. Było to spotkanie 1/8 finału, które zakończyło się porażką Polaków.

Wpływy reklamowe TVP2 przy emisji meczów polskiej drużyny wyniosły 7,1 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Z kolei dotychczas pokazane spotkania mistrzostw na antenie TVP Sport (w okresie od 12 do 21 stycznia br.) oglądało średnio 191 tys. osób, co zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej przełożyło się na 1,29 proc. udziału.

Do tej pory w TVP Sport największą popularnością cieszyło się spotkanie Serbia- Słowenia, które przyciągnęło przed telewizory 458 tys. widzów.



Średnia oglądalność MŚ w piłce ręcznej

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP23 358 82321,39%21,53%
TVP Sport190 6081,29%1,29%


Najchętniej oglądane mecze

StacjaSpotkanieDataGodz.Wszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP2POLSKA - WEGRY21-01-201321:12:593 917 20728,17%26,19%
POLSKA - KOREA PLD.19-01-201317:41:113 758 32325,39%26,63%
POLSKA - SLOWENIA15-01-201319:56:523 375 00220,18%19,81%
Wirtualnemedia.pl
TVP SportSERBIA - SLOWENIA19-01-201319:59:32457 7662,94%2,86%
WEGRY - POLSKA21-01-201321:05:12365 0002,62%3,28%
POLSKA - KOREA PLD.19-01-201317:41:13267 4641,81%2,13%

Dołącz do dyskusji: Polacy na MŚ w piłce ręcznej: 3,4 mln widzów i 7 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
RKP60
Oto jak klęska przeradza się w sukces. Wydarzenie sportowe jest tylko pretekstem do upchnięcia reklamowego chłamu .
odpowiedź