„Policzmy się” - Stuhr, Szulim, Gessler, Kazadi i Saleta w kampanii przeciw rakowi (wideo)

Ruszyła tegoroczna edycja kampanii społecznej „Policzmy się” zwracającej uwagę na cierpiących na chorobę nowotworową. W akcji biorą udział m.in. Jerzy Stuhr, Maryla Rodowicz, Mariusz Czerkawski Magda Gessler, Agnieszka Szulim i Przemysław Saleta.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii „Policzmy się” jest pokazanie solidarności z osobami zmagającymi się z chorobą nowotworową. Każdy zainteresowany może to zrobić, odwiedzając serwis policzmysie.pl, gdzie można symbolicznie policzyć się z rakiem.

Wsparcie akcji wyrazili znani aktorzy, sportowcy, dziennikarze i piosenkarze: Jerzy Stuhr, Maryla Rodowicz, Wiktor Zborowski, Mariusz Czerkawski, Tatiana Okupnik, Przemysław Saleta, Weronika Książkiewicz, Patricia Kazadi, Maria Niklińska, Monika Pyrek, Magda Gessler, Agnieszka Szulim i Maciej Musiał. Wszyscy występują w spocie telewizyjnym (pokazywanym m.in. TVN i TVP Poznań) radiowym oraz (emitowanym m.in. w Radiu Eska, Jedynce i rozgłośniach lokalnych). Akcja obejmuje też internet (bannery m.in. strony z Grupy Allegro i sieci Goldbach Audience) oraz outdoor (citylighty AMS). Główna część działań jest zaplanowana od 9 do 16 maja.

 

Ponadto podczas weekendowych meczów piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy przy stadionach w całej Polsce pojawią się mammobusy, w których kobiety będą mogły za darmo się zbadać. Natomiast spikerzy będą informować o akcji i zachęcać do wejścia na stronę policzmysie.pl.

Kampanię czwarty raz organizuje poznańska Fundacja Ludzie dla Ludzi. Kreacją plakatów i bannerów oraz produkcją spotu zajęła się agencja VMR New Media Agency, która też - wspólnie z agencją Profile Poznań - pozyskała media do akcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?