SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polisa z telewizora

MTU uruchomiło sprzedaż komunikacyjnych ubezpieczeń OC poprzez kanał telewizyjny.

Od 15 września przez 30 dni telewidzowie będą mogli oglądać w TV Mango 24 liczne emisje  15-minutowego filmu reklamowego MTU. Klienci, zainteresowani ubezpieczeniem OC, będą mogli skontaktować się z MTU dzwoniąc na infolinię lub wysyłając sms, a następnie wspólnie z Konsultantem Mojej Infolinii zawrzeć umowę ubezpieczenia.

Ten nowy dla ubezpieczeń kanał dystrybucji z powodzeniem funkcjonuje już w Europie Zachodniej.

MTU to najmłodszy ubezpieczyciel w Grupie Ergo Hestia. To także drugie, obok STU Ergo Hestia SA, towarzystwo majątkowe w tej Grupie. MTU rozpoczęło działalność w połowie 2002 roku, wykorzystując licencję istniejącego wcześniej Towarzystwa Ubezpieczeniowego PBK, które w grudniu 2000 roku zostało przejęte przez STU Ergo Hestia S.A.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polisa z telewizora

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl