SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polityka komunikacyjna marki Carlsberg

Przeważająca część komunikacji komercyjnej odbywa się poprzez zmysł wzroku. Obiegowe powiedzenie:
"jak cię widzą tak cię piszą" najlepiej wyraża nie przypadkowość wyraźnego pokrywania się obszarów znaczeniowych określeń: "wizerunek marki" (brand image) i "tożsamość marki" (brand identity).Obecne standardy dobrej (wizualnej) komunikacji produktowej wymagają, aby cechy marki, jej charakter, były kierowane do szeroko definiowanej grupy celowej w sposób nie tylko atrakcyjny estetycznie, ale przede wszystkim spójny, charakterystyczny i łatwo odczytywalny.

Dobrym przykładem nowoczesnej, konsekwentnej wizualizacji produktu jest funkcjonująca na całym świecie, w tym również w Polsce, polityka komunikacyjna marki Carlsberg.Tu wizualizacja to nie tylko: forma opakowania, reklamy telewizyjne, prasowe, i zewnętrzne, narzędzia stosowane w punktach sprzedaży detalicznej czy, wspomagające lojalność wobec marki, specjalne materiały promocyjne. To kształtowanie całości świadomie i nieświadomie kojarzonego z marką otoczenia. Od typologii związanych z Carlsbergiem dziedzin życia, poprzez graficzny i treściowy, stale uaktualniany styl komunikacji internetowej, aż do wyglądu markowanych przez Carlsberg punktów sprzedaży i estetyki wizualnej firmowych środków transportu, czy ubioru reprezentantów marki
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polityka komunikacyjna marki Carlsberg

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl