Polo TV na czele kanałów muzycznych, Kino Polska Muzyka o 80 proc. do góry

W czerwcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, zaś najwięcej straciło TV Disco, nadające obecnie jako 4fun Dance & Fit.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział naziemnego kanału Polo TV w czerwcu 2015 roku wyniósł 1,05 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 38,16 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 22,73 proc. do 0,51 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był czwarty. Jego udział jednak wzrósł o 5,56 proc. do poziomu 0,19 proc.

Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca piątego. Jej średni udział w czerwcu br. uplasował się na poziomie 0,17 proc., po wzroście o 30,77 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 80 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, której udział poszedł do góry do 0,09 proc. Kanał ten awansował z miejsca dziesiątego na siódme.

Największy spadek, wynoszący aż 75 proc., zanotował zaś kanał TV.Disco, który w zeszłym miesiącu miał zaledwie 0,02 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 8. na 13. Stacja ta w lutym br. zrezygnowała z klipów disco polo na rzecz zagranicznej muzyki tanecznej, zmieniła też logo (więcej na ten temat). Od 25 czerwca br. nadaje jako 4fun Fit & Dance.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-info-liderem-w-czerwcu-traca-superstacja-i-tvn24 ##

Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w czerwcu br. wyniosła 755 osób. Miał on w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku. Stacja nadaje od końca września ub.r.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w czerwcu br. liderem również było Polo TV, które rok wcześniej było drugie. Udział tego kanału, po wzroście o 40,17 proc., wyniósł 1,64 proc. Na drugą lokatę spadła Eska TV (0,91 proc. udziału, w dół o 22,22 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,37 proc.; do góry o 8,82 proc.).

Największym wzrostem (o 88,89 proc. do 0,17 proc.) również i tutaj pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka. Z kolei najwięcej (71,43 proc.) straciło TV.Disco - jego wynik spadł do 0,04 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady