SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polo TV tuż za Vivą, Eska TV w górę, MTV w dół

Liderem oglądalności wśród kanałów muzycznych i młodzieżowych była w styczniu br. nadal Viva Polska, ale na drugim miejscu znalazło się Polo TV. Najwięcej zyskała Eska TV, a największy spadek zanotowała stacja MTV Polska.

Polo TV tuż za Vivą, Eska TV w górę, MTV w dół

Udział telewizji Viva Polska wyniósł w styczniu 2012 roku 0,49 proc., po spadku względem stycznia 2011 roku o 15,5 proc. Na drugim miejscu pojawił się nadający od maja ub.r. kanał Polo TV, którego wynik to trochę ponad 0,26 proc. Na trzecią pozycję z drugiej spadła stacja 4fun.tv - jej udział zmalał o 10,8 proc. do niemal 0,26 proc.

Czwarte miejsce zajęła Eska TV, która zanotowała wzrost udziału o 0,93 proc. do 0,19 proc. Stacja ta zyskała najwięcej w zestawieniu. Najwięcej stracił natomiast będący na piątej pozycji kanał MTV Polska, którego udział spadł o 32,4 proc. do 0,19 proc.

Na siódmym miejscu zadebiutowała stacja z polskimi przebojami Kino Polska Muzyka, która jest monitorowana przez Nielsena od stycznia br. Jej udział wyniósł 0,03 proc.

styczeńwszyscy 4+
20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
VIVA Polska41 5310,58234 2130,492
Polo TV--18 1890,262
4fun.tv20 5710,28817 8970,257
Eska TV7 1440,10013 4320,193
MTV Polska19 8160,27813 0490,188
VH1 Europe--2 2830,033
Kino Polska Muzyka--1 7700,025
Czworka Polskie Radio--7480,011
Rebel.tv4310,0067280,010


W grupie widzów w wieku 13-29 lat, kolejność stacji w czołówce była nieco inna. Liderem była Viva Polska, która miała 1,15 proc. udziału (spadek o o 40 proc.). Wiceliderem został kanał 4fun.tv (0,74 proc. udziału, spadek o 9,7 proc.), na podium znalazł się jeszcze kanał Polo TV (0,68 proc.).

W tej grupie najwięcej zyskała także Eska TV (142,7 proc.), a najwięcej straciła również telewizja MTV Polska - jej udział spadł niemal o połowę. 

styczeńwszyscy 13-29
20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
VIVA Polska20 0041,91311 6411,147
4fun.tv8 6200,8247 5460,744
Polo TV--6 8960,680
Eska TV2 7950,2676 5780,648
MTV Polska11 1911,0705 4940,542
VH1 Europe--7030,069
Rebel.tv1450,0142490,025
Kino Polska Muzyka--530,005
Czworka Polskie Radio--520,005


W dziesiątce najchętniej oglądanych programów w kanałach muzycznych i młodzieżowych w styczniu br. siedem pozycji umieściła stacja Viva Polska. Na topie znalazł się discopolowy magazyn stacji “Disco ponad wszystko”, który zgromadził maksymalnie 176 tys. widzów. Pozostałe trzy programy pochodziły z anteny 4fun.tv. 

Raport top programówwszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
DISCO PONAD WSZYSTKOVIVA Polska175 5712,59
IN & OUT /PROGR.MUZ./VIVA Polska163 4951,84
LOWY KROLA DISCOVIVA Polska160 7981,46
NEWS /PROG.MUZ.INFO.POL./4fun.tv147 6361,63
100% VIVAVIVA Polska139 4202,05
CYBERMARIAN /PROG.ROZR./4fun.tv131 5210,95
VIVA HITS POLSKA /PROG.MUZ.POL./VIVA Polska130 0072,43
PL TOP 10 / PROG.MUZ.POL./VIVA Polska122 4120,82
WEEKEND SPECJALNY /PROG.MUZ.POL./ 4fun.tv118 3091,12
O CO KAMAN? /PROG. MUZ. POL./VIVA Polska116 0040,94

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polo TV tuż za Vivą, Eska TV w górę, MTV w dół

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek1991
Chciałbym ujrzeć umowę miedzy Viacom-em a Cyfrowym Polsatem ... Nie wpuszczają żadnych stacji muzycznych na swoja listę ( 2,5 milinów abonentów ... nie każdy potrafi dodać stacje FTA) , w zamian maja prezenterkę do nowego Show
odpowiedź
User
Demspey & Makepeace na tropie
Cyfrowy Polsat przegina !!!!!!!!! . Mogliby by wreszcie dodać z FTA REBEL TV, Virgin radio TV (świetna włoska stacja muzyczna) , Czwórka. A pierdoły cały czas dodają..... Czekam jeszcze na Kino Polska Muzyka. Ci co lubią muzykę, chyba do jasnej c..... mogą na coś liczyć ?
odpowiedź
User
Jasio
Najbardziej porażające są te liczby widzów, z których wynika, że de facto nikt tych "telewizji" nie ogląda.
odpowiedź