Polo TV zdecydowanym liderem kanałów muzycznych. VIVA Polska coraz słabsza

W październiku br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, zaś najwięcej stracił kanał ITV.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział naziemnego kanału Polo TV w październiku 2015 roku wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 25,81 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 16,67 proc. do 0,45 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego średni udział w październiku br. uplasował się na poziomie 0,16 proc., po spadku o 5,88 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-info-i-tvn24-na-czele-kanalow-tematycznych-ttv-przed-tvp-seriale-top-25 ##

Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która rok wcześniej była piąta. Jej udział wzrósł o 27,27 proc. do poziomu 0,14 proc.

Z kolei na piąte miejsce spadła VIVA Polska. Średni wynik tego kanału zmalał o 41,67 proc. do zaledwie 0,07 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 66,67 proc., pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, której udział poszedł do góry do 0,05 proc. (kanał ten awansował z miejsca 13. na 8.).Największy spadek, wynoszący 55,56 proc., zanotował kanał ITV, który w zeszłym miesiącu miał 0,04 proc. udziału.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w październiku br. nowym liderem zostało Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 29,03 proc., wyniósł 1,20 proc. Na drugą lokatę spadła Eska TV (0,81 proc. udziału, w dół o 18,18 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,32 proc.; bez zmian).Największym wzrostem (o 83,33 proc. do 0,11 proc.) pochwalić się mogła również stacja Vox Music TV, zaś najwięcej (71,43 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik zmalał do 0,04 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"