SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polo TV zdecydowanym liderem kanałów muzycznych. VIVA Polska coraz słabsza

W październiku br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, zaś najwięcej stracił kanał ITV.

fot. Shutterstock.comArticle

Udział naziemnego kanału Polo TV w październiku 2015 roku wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 25,81 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 16,67 proc. do 0,45 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego średni udział w październiku br. uplasował się na poziomie 0,16 proc., po spadku o 5,88 proc.

Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która rok wcześniej była piąta. Jej udział wzrósł o 27,27 proc. do poziomu 0,14 proc.

Z kolei na piąte miejsce spadła VIVA Polska. Średni wynik tego kanału zmalał o 41,67 proc. do zaledwie 0,07 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 66,67 proc., pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, której udział poszedł do góry do 0,05 proc. (kanał ten awansował z miejsca 13. na 8.).

Największy spadek, wynoszący 55,56 proc., zanotował kanał ITV, który w zeszłym miesiącu miał 0,04 proc. udziału.

Stacja

Wszyscy 4+

październik 2015

październik 2014

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polo TV

50 846

0,78%

39 276

0,62%

Eska TV

29 145

0,45%

33 988

0,54%

4FUN.TV

10 559

0,16%

10 443

0,17%

Disco Polo Music

9 295

0,14%

7 079

0,11%

VIVA Polska

4 860

0,07%

7 494

0,12%

Kino Polska Muzyka

4 447

0,07%

3 586

0,06%

Stars.tv

4 123

0,06%

5 246

0,08%

Vox Music TV

3 115

0,05%

1 926

0,03%

ITV

2 593

0,04%

5 558

0,09%

4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO]

2 128

0,03%

2 682

0,04%

Power TV

1 938

0,03%

2 177

0,03%

VH 1 [VH1 Europe]

1 744

0,03%

2 277

0,04%

4FUN HITS [mjuzik.tv]

1 646

0,03%

2 222

0,04%

Muzo.tv

978

0,02%

1 194

0,02%

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w październiku br. nowym liderem zostało Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 29,03 proc., wyniósł 1,20 proc. Na drugą lokatę spadła Eska TV (0,81 proc. udziału, w dół o 18,18 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,32 proc.; bez zmian).

Największym wzrostem (o 83,33 proc. do 0,11 proc.) pochwalić się mogła również stacja Vox Music TV, zaś najwięcej (71,43 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik zmalał do 0,04 proc.

Stacja

Wszyscy 16-49

październik 2015

październik 2014

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polo TV

31 330

1,20%

23 201

0,93%

Eska TV

21 024

0,81%

24 746

0,99%

4FUN.TV

8 252

0,32%

7 931

0,32%

Disco Polo Music

6 624

0,25%

4 195

0,17%

VIVA Polska

3 525

0,14%

4 999

0,20%

Stars.tv

3 371

0,13%

3 010

0,12%

Kino Polska Muzyka

2 889

0,11%

2 364

0,09%

Vox Music TV

2 844

0,11%

1 466

0,06%

4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO]

1 627

0,06%

1 563

0,06%

Power TV

1 537

0,06%

1 951

0,08%

VH 1 [VH1 Europe]

1 293

0,05%

1 727

0,07%

4FUN HITS [mjuzik.tv]

1 205

0,05%

1 625

0,07%

ITV

1 088

0,04%

3 562

0,14%

Muzo.tv

790

0,03%

860

0,03%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polo TV zdecydowanym liderem kanałów muzycznych. VIVA Polska coraz słabsza

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xavier
Disco polo nie da słuchać się na trzeźwo. To jest obciach, wiocha i tandeta.
odpowiedź
User
nn
Jest wyraźna korelacja pomiędzy sukcesem Polo TV i sukcesem wyborczym Dudy/PiS-u. Ten sam target.
odpowiedź
User
Moje imię/nick
Wiadomo, że PoloTV i EskaTV zawsze będą na szczycie, bo SĄ DOSTĘPNE W NAZIEMNEJ! Równie bezsensowne, jak porównywanie oglądalności TVP Info a TVN24 -wiadomo, że ten pierwszy zawsze będzie na szczycie, mimo że zdecydowanie gorszy od TVN24.
odpowiedź
User
Zdzichu
Co za płytki i prosty naród.
odpowiedź
User
X
A co z Nutą.TV?
odpowiedź