SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Połowa firm w Polsce inwestuje w programy lojalnościowe dla partnerów biznesowych

Połowa przedsiębiorstw działających w Polsce organizuje programy lojalnościowe skierowane do partnerów biznesowych. W 2012 r. średnia roczna kwota przeznaczona na ich prowadzenie wynosiła 460 000 zł - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

<!-- 0.5092s -->

W ubiegłym roku programy lojalnościowe skierowane do kontrahentów i partnerów biznesowych prowadziło 50% firm, a kolejne 24% biorących udział w badaniu zamierza realizować taki projekt w przyszłości.

Średnie budżety jakie firmy przeznaczyły na realizację tego typu działań wynosiły 460 000 zł i były nieznacznie wyższe niż w roku 2011.

Organizacje realizujące programy wsparcia sprzedaży stosują różne rodzaje nagród. Do najbardziej popularnych należą nagrody rzeczowe, upusty i rabaty, kupony oraz karty przedpłacone.

Karty przedpłacone i kupony premiowe to rozwiązania, które aktualnie wykorzystuje 35% działających w Polsce firm. W 2012 roku 73% organizacji wykorzystujących karty w podejmowanych działaniach B2B, stosowało je co najmniej od roku lub dłużej.

Badanie zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Motivation Solutions w styczniu 2013 r. metodą CATI (wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych), na grupie 607 firm prowadzących działania marketingowe skierowane do segmentu B2B.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Połowa firm w Polsce inwestuje w programy lojalnościowe dla partnerów biznesowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl