SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat i TVN wyprzedziły TVP2. „M jak miłość” hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym utrzymała się TVP1. Wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało już jednak do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

fot. Shutterstock.com

fot. Shutterstock.com

Udział liderującej TVP1 w okresie od 7 do 13 stycznia 2013 roku spadł o 0,19 pkt. proc. do 14,45 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat, którego udział w rynku wzrósł o 0,36 pkt. proc. do 13,29 proc. Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansowała TVN z wynikiem na poziomie 12,29 proc. (po wzroście o 1,45 pkt. proc.). Z kolei na czwarte miejsce spadła TVP2 (11,36 proc., w dół aż o 1,79 pkt. proc.).

NAM31.12 - 06.0107.01 - 13.01
Lp.StacjaSHR %SHR %
1TVP114,64%14,45%
2Polsat12,93%13,29%
3TVN10,84%12,29%
4TVP213,15%11,36%
5TVN73,06%3,36%
6TV43,03%3,08%
7TV PULS3,21%3,06%
8TVP INFO2,98%2,93%
9TVN242,45%2,90%
10Polsat21,77%1,72%
11Polsat News0,87%1,00%
12Eurosport1,27%0,94%
13MiniMini+0,80%0,90%
14TVP Seriale0,79%0,88%
15AXN0,77%0,78%
16TTV - Twoja Telewizja0,79%0,75%
17Kino Polska0,77%0,74%
18Disney Junior0,50%0,68%
19Disney Channel0,65%0,66%
20ATM Rozrywka0,60%0,64%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocnił się już jednak Polsat, który zyskał tutaj 0,66 pkt. proc. do 15,04 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVN, po wzroście udziału o 0,30 pkt. proc. do 12,57 proc. Z kolei na ostatniej lokacie podium uplasowała się TVP1 (spadek o 0,60 pkt. proc. do poziomu 10,86 proc.).

NAM31.12 - 06.0107.01 - 13.01
Lp.StacjaSHR %SHR %
1Polsat14,38%15,04%
2TVN12,27%12,57%
3TVP111,46%10,86%
4TVP211,24%10,02%
5TVN73,21%3,58%
6TV PULS3,23%3,30%
7TV43,08%3,14%
8TVN241,86%2,19%
9Polsat21,92%1,83%
10TVP INFO1,43%1,48%
11TVP Seriale0,90%1,11%
12MiniMini+0,78%0,98%
13Discovery0,95%0,97%
14AXN0,86%0,96%
15TVN Style0,73%0,84%
16Polsat News0,67%0,78%
17Disney Junior0,53%0,77%
18Kino Polska0,86%0,76%
19Eurosport0,88%0,75%
20Polo TV0,93%0,74%


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,42 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 07.01.2012 - 14.01.2013 – grupa 4+

Lp.DataStacjaProgramOglądalność 4+ 
107-01-2013TVP2M JAK MILOSC /TELENOW.POL./7416899
212-01-2013TVP1TELEEXPRESS6273131
312-01-2013TVP1PUCHAR SWIATA W SKOKACH NAR.6206728
409-01-2013TVP2NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./5242077
507-01-2013TVP2BARWY SZCZESCIA /SER.POL./4782299
610-01-2013TVP1OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./4615015
710-01-2013TVNFAKTY4546805
813-01-2013TVP1WIADOMOSCI4496453
909-01-2013TVP1STUDIO SPORT4361077
1009-01-2013TVP1SPORT /SERWIS SPORT./4344594
1113-01-2013TVP1NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./4337016
1207-01-2013TVP2KULISY SERIALU M JAK MILOSC 4044767
1307-01-2013TVP1JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/3729472
1410-01-2013TVP1SPRAWA DLA REPORTERA3577431
1511-01-2013TVP1SZPIEDZY W WARSZAWIE /SER.FAB.POL./3556950


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 07.01.2012 - 14.01.2013 – grupa 16-49 

Lp.DataStacjaProgramOglądalność 16-49
107-01-2013TVP2M JAK MILOSC /TELENOW.POL./2801182
212-01-2013TVP1PUCHAR SWIATA W SKOKACH NAR.2076745
312-01-2013TVP1TELEEXPRESS2018293
409-01-2013TVP2NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./2007456
509-01-2013TVP1STUDIO SPORT1740384
613-01-2013TVNFAKTY1719635
711-01-2013PolsatKABARET NEO-NOWKA1697121
807-01-2013TVP2BARWY SZCZESCIA /SER.POL./1683350
907-01-2013PolsatS.W.A.T. JEDNOSTKA SPECJALNA1538629
1007-01-2013TVP2KULISY SERIALU M JAK MILOSC 1505001
1109-01-2013TVP1WIADOMOSCI1464991
1209-01-2013TVP1SPORT /SERWIS SPORT./1436356
1309-01-2013PolsatPIERWSZA MILOSC /SER.OBYCZ.POL./1400519
1410-01-2013TVP1OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./1332259
1513-01-2013TVP1NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./1319978
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat i TVN wyprzedziły TVP2. „M jak miłość” hitem tygodnia

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mick
No proszę, dyrektorek Radziszewski zaczyna już sam ze sobą przegrywać, przy dzielnym akompaniamencie reszty nieudaczników. I Wiadomości wróciły na miejsce w szeregu. Pudelkowa celebrytka boi się fotoradarów, że jakoś nie mogą się rozpędzić? Czy widownia jednak nie taka głupia, żeby uwierzyć w to, że tabloid ma byc programem informacyjnym? Oby do marca, gwiazdeczki...
odpowiedź
User
tadlowata
Nawet skoki nie pomogły tym "Wiadomościom" bez wiadomości. Sandak zrobił z tego programu TVN Warszawa. Ciekawa tylko jestem co na to Kraśko, czemu nie reaguje?
odpowiedź
User
mini
W tvp2 efekt Owsiaka. Im więcej go puszczają, i wydają na realizację, tym mniejsza oglądalność. Misja kosztuje
odpowiedź