SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat i TVN wyprzedziły TVP2. „M jak miłość” hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym utrzymała się TVP1. Wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało już jednak do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

fot. Shutterstock.com

fot. Shutterstock.com

Udział liderującej TVP1 w okresie od 7 do 13 stycznia 2013 roku spadł o 0,19 pkt. proc. do 14,45 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat, którego udział w rynku wzrósł o 0,36 pkt. proc. do 13,29 proc. Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansowała TVN z wynikiem na poziomie 12,29 proc. (po wzroście o 1,45 pkt. proc.). Z kolei na czwarte miejsce spadła TVP2 (11,36 proc., w dół aż o 1,79 pkt. proc.).

NAM 31.12 - 06.01 07.01 - 13.01
Lp. Stacja SHR % SHR %
1 TVP1 14,64% 14,45%
2 Polsat 12,93% 13,29%
3 TVN 10,84% 12,29%
4 TVP2 13,15% 11,36%
5 TVN7 3,06% 3,36%
6 TV4 3,03% 3,08%
7 TV PULS 3,21% 3,06%
8 TVP INFO 2,98% 2,93%
9 TVN24 2,45% 2,90%
10 Polsat2 1,77% 1,72%
11 Polsat News 0,87% 1,00%
12 Eurosport 1,27% 0,94%
13 MiniMini+ 0,80% 0,90%
14 TVP Seriale 0,79% 0,88%
15 AXN 0,77% 0,78%
16 TTV - Twoja Telewizja 0,79% 0,75%
17 Kino Polska 0,77% 0,74%
18 Disney Junior 0,50% 0,68%
19 Disney Channel 0,65% 0,66%
20 ATM Rozrywka 0,60% 0,64%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocnił się już jednak Polsat, który zyskał tutaj 0,66 pkt. proc. do 15,04 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVN, po wzroście udziału o 0,30 pkt. proc. do 12,57 proc. Z kolei na ostatniej lokacie podium uplasowała się TVP1 (spadek o 0,60 pkt. proc. do poziomu 10,86 proc.).

NAM 31.12 - 06.01 07.01 - 13.01
Lp. Stacja SHR % SHR %
1 Polsat 14,38% 15,04%
2 TVN 12,27% 12,57%
3 TVP1 11,46% 10,86%
4 TVP2 11,24% 10,02%
5 TVN7 3,21% 3,58%
6 TV PULS 3,23% 3,30%
7 TV4 3,08% 3,14%
8 TVN24 1,86% 2,19%
9 Polsat2 1,92% 1,83%
10 TVP INFO 1,43% 1,48%
11 TVP Seriale 0,90% 1,11%
12 MiniMini+ 0,78% 0,98%
13 Discovery 0,95% 0,97%
14 AXN 0,86% 0,96%
15 TVN Style 0,73% 0,84%
16 Polsat News 0,67% 0,78%
17 Disney Junior 0,53% 0,77%
18 Kino Polska 0,86% 0,76%
19 Eurosport 0,88% 0,75%
20 Polo TV 0,93% 0,74%


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,42 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 07.01.2012 - 14.01.2013 – grupa 4+

Lp. Data Stacja Program Oglądalność 4+ 
1 07-01-2013 TVP2 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 7416899
2 12-01-2013 TVP1 TELEEXPRESS 6273131
3 12-01-2013 TVP1 PUCHAR SWIATA W SKOKACH NAR. 6206728
4 09-01-2013 TVP2 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ 5242077
5 07-01-2013 TVP2 BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ 4782299
6 10-01-2013 TVP1 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ 4615015
7 10-01-2013 TVN FAKTY 4546805
8 13-01-2013 TVP1 WIADOMOSCI 4496453
9 09-01-2013 TVP1 STUDIO SPORT 4361077
10 09-01-2013 TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 4344594
11 13-01-2013 TVP1 NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./ 4337016
12 07-01-2013 TVP2 KULISY SERIALU M JAK MILOSC  4044767
13 07-01-2013 TVP1 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ 3729472
14 10-01-2013 TVP1 SPRAWA DLA REPORTERA 3577431
15 11-01-2013 TVP1 SZPIEDZY W WARSZAWIE /SER.FAB.POL./ 3556950


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 07.01.2012 - 14.01.2013 – grupa 16-49 

Lp. Data Stacja Program Oglądalność 16-49
1 07-01-2013 TVP2 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 2801182
2 12-01-2013 TVP1 PUCHAR SWIATA W SKOKACH NAR. 2076745
3 12-01-2013 TVP1 TELEEXPRESS 2018293
4 09-01-2013 TVP2 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ 2007456
5 09-01-2013 TVP1 STUDIO SPORT 1740384
6 13-01-2013 TVN FAKTY 1719635
7 11-01-2013 Polsat KABARET NEO-NOWKA 1697121
8 07-01-2013 TVP2 BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ 1683350
9 07-01-2013 Polsat S.W.A.T. JEDNOSTKA SPECJALNA 1538629
10 07-01-2013 TVP2 KULISY SERIALU M JAK MILOSC  1505001
11 09-01-2013 TVP1 WIADOMOSCI 1464991
12 09-01-2013 TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 1436356
13 09-01-2013 Polsat PIERWSZA MILOSC /SER.OBYCZ.POL./ 1400519
14 10-01-2013 TVP1 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ 1332259
15 13-01-2013 TVP1 NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./ 1319978
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat i TVN wyprzedziły TVP2. „M jak miłość” hitem tygodnia

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mick
No proszę, dyrektorek Radziszewski zaczyna już sam ze sobą przegrywać, przy dzielnym akompaniamencie reszty nieudaczników. I Wiadomości wróciły na miejsce w szeregu. Pudelkowa celebrytka boi się fotoradarów, że jakoś nie mogą się rozpędzić? Czy widownia jednak nie taka głupia, żeby uwierzyć w to, że tabloid ma byc programem informacyjnym? Oby do marca, gwiazdeczki...
11 8
odpowiedź
User
tadlowata
Nawet skoki nie pomogły tym "Wiadomościom" bez wiadomości. Sandak zrobił z tego programu TVN Warszawa. Ciekawa tylko jestem co na to Kraśko, czemu nie reaguje?
9 8
odpowiedź
User
mini
W tvp2 efekt Owsiaka. Im więcej go puszczają, i wydają na realizację, tym mniejsza oglądalność. Misja kosztuje
8 9
odpowiedź
User
olo
no prosze, a tvp kultura nie ma,bo nie da sie ogladac tzw. sztuki nowoczesnej,ani nawet informacji kultural-
nych, najgorsi sa amatorzy realizotorzy,aspirujacy do fachowcow,artystow,robi tak cos ,robi i nie wie po co i dlaczego,nooo... zeby bylo jakos inaczej... awangardowo..., ze to taka nowa sztuka, i tak np.taki realizator
nie wie po co wali migajace litery w podpisie ? zeby co ? zwrocic na siebie uwage,artysta jestem,nowofa
lowy.,a ogladac sie tego nie da ,bo miga !! Albo nastepny realizator konceptualista puszcza w lewym pipie
szumokropki czyli transmisja z mrowiska czyli brak anteny/sygnalu ,a w prawym pipie smedzącego nudzia
rza ktory czyta swoje grafomanskie dzielo. Amatorstwo z klubu gospodyn wiejskich. Tego nie da sie ogla
dac ani ze wzgledu na realizacje ani walory "dziela", nie wspomne juz o arystach video, bierze gosciu kamerke i kreci co leci,potem montuje i czeka,ze jakas idea sie pojawi,ideologia,nie pojawi sie,bo jej nie ma. Brak mozgu.
9 8
odpowiedź
User
krakowiankajedna
Ciekawe te badania....w 15 ani jednego programu tego szmatlawca tafalena....no ile mozna ogladac powtorki powtorek powtorek..nawet widzowie tej stacji o poziomie inteligencji menela spod budki z piwem...nie chca tego magla..
8 10
odpowiedź