Polsat liderem, minimalny wzrost TVN

Liderem wpływów reklamowych w czerwcu 2009 r. była telewizjaPolsat. Stacja zarobiła cennikowo 259 mln złotych, drugie miejsceprzypadło TVN. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscuznalazła się VIVA Polska. Najwięcej na reklamę wydały Unilever,Polkomtel i L'OREAL Polska.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wpływy z reklam Polsatu w czerwcu br. wyniosły259 mln zł i były o 6,9 proc. wyższe niż w analogicznym okresiezeszłego roku - pokazują przygotowane dlaWirtualnemedia.pl dane TNS OBOP,które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmująrabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się telewizjaTVN, która zanotowała przychody reklamowe napoziomie 241 mln zł (o 1 proc. więcej niż w 2008 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 zkwotą 142 mln zł, czyli o 17 proc. wyższą niż rok wcześniej.Natomiast TVP 2 - czwarta w rankingu - odnotowaławzrost wpływów z reklam o 19 proc. do poziomu 87 mln zł.

Szóstą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, którabyła jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychodywyniosły 27 mln zł i były o 129 proc. wyższe niż roktemu.

Unilever utrzymał pozycję lideraNajwięcej na reklamę w telewizji wydały w czerwcu 2009 r. firmyUnilever, Polkomtel i L'OREAL Polska.

Wszystkie dane mają charakter cennikowy. Nie uwzględniająudzielanych rabatów.

* w 2009 roku stacja "Polsat Cafe" nie jest już monitorowana

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych