W Polsacie najwięcej za reklamy przy “Dancing with the stars”

W opublikowanym przez biuro reklamy Polsat Media cenniku reklamowym na wrzesień najdroższy spot kosztuje 117,2 tys. zł netto. To cena dla reklamy emitowanej przy pokazywanym w niedzielne wieczory programie “Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
W Polsacie najwięcej za reklamy przy “Dancing with the stars”

Na 117,2 tys. zł wyceniono reklamę przy “Dancing with the stars. Taniec  z gwiazdami” emitowanym w niedzielne wieczory (cena netto, dla spotu 30-sek., bez rabatów).

Nieznacznie mniej kosztuje spot przy show “Twoja twarz brzmi znajomo” (emisja w piątek wieczór) - 96,7 tys. zł. Z kolei na 90,3 tys. zł ustalono maks. cenę dla reklam emitowanych w soboty wieczorem, w paśmie kabaretowym. 

Spot przy serialu “Pierwsza miłość” kosztuje 86,8 tys. zł. Reklamodawcy zainteresowani obecnością przy emitowanym w dni powszednie programie “Malanowski. Nowe rozdanie” zapłacą 55,7 tys. zł.

Cena spotu przy programie “Siły Specjalne Polska” (wtorek wieczór) wynosi 68,4 tys. zł, przy “Moja Mama i Twój Tata” (środa wieczór) - 72,4 tys. zł, przy “Nasz nowy dom” (czwartek wieczór) - 68,5 tys. zł, przy serialu “Przyjaciółki” (czwartek wieczór) - 57,5 tys. zł. Z kolei najdroższa reklama w poniedziałkowym paśmie filmowym “Mega Hit” kosztuje 74,5 tys. zł. 

Spot przy “Wydarzeniach” wyceniono na maks. 52,1 tys. zł w niedziele i 77,2 tys. zł w dni powszednie, a przy serwisie sportowym - na 72 tys. zł w niedzielne wieczory i do 88,7 tys. zł w dni robocze. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 66 tys. zł i 82,3 tys. zł. 

28 września Polsat będzie transmitować koncert “Roztańczony Narodowy” - za reklamę przy nim trzeba zapłacić 88,9 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na wrzesień. 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej