Polsat: 'Skazany na śmierć' ma 2,6 mln widzów

Trzy pierwsze odcinki czwartego sezonu "Skazanego na śmierć"zgromadziły średnio 2,6 mln widzów. Emitowaną przed rokiem w tympaśmie trzecią serię produkcji śledziło 2,9 mln osób.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

"Skazany na śmierć" ma 18 proc. udziału w grupie 4+ oraz 22,5proc. w komercyjnej grupie docelowej - wynika z danych AGB NielsenMedia Research dla Wirtualnemedia.pl. Drugi odcinek serialu, nadanywyjątkowo o 22.00, nie wpłynął na średnie wyniki produkcji. Przedrokiem, trzy pierwsze epizody "Prison Break" zanotowały udział wrynku na poziomie 18,27 proc.

Kanał w trakcie emisji "Skazanego na śmierć"zajął trzecie miejsce na podium. Liderem pozostał TVN nadający"Taniec z gwiazdami" (3,67 mln widzów), druga pozycja z 2,88 mlnwidzów przypadła TVP1 (serial "Mała wielka miłość").

Polsat pokazuje czwarty i ostatni sezonprodukcji. Nie wiadomo jeszcze jaki tytuł zastąpi "PrisonBreak" w przyszłym sezonie.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta